• *Zeiktopic alert*

Oké, nu je toch verder wilt lezen, het zit zo: Ik heb een tijd geleden medicijnen gekregen. Een lage dosis ging nog wel goed, maar toen kreeg ik een hogere dosis. Ik veranderde bijna in een zombie en ging uiteindelijk toch maar weer terug naar de lagere dosis. Dit doe ik nu ongeveer weer een dikke twee weken, maar ik merk geen verandering. Ik heb last van een vervelend trillend ooglid en ik raak vet snel overprikkelt en moe.
    In huis doe ik helemaal niet aardig, tegen wie dan ook, en ik walg ervan. Het lijkt wel of ik het niet onder controle heb. Ik ben verschrikkelijk wantrouwig en ik trek conclusies waar ik mezelf helemaal gek mee maak. Tegen m'n ouders kan ik dit allemaal prima vertellen, maar zodra ik bij de psycholoog dinges kom, klap ik helemaal dicht. Dan kan ik het ineens niet meer.
    Ik heb enkele dagen geleden alles uitgetypt in een brief, maar ik zit er helemaal doorheen. Schooldagen worden te zwaar voor me en ik zeg mijn hobby's vaak af omdat het niet meer gaat. Verder krijg ik het gevoel dat ik niet echt serieus genomen wordt (dat ligt misschien wel aan mij) en dat ik die medicijnen moet slikken zonder dat ik dat zelf eigenlijk wil. Ik zit hier best wel mee in de knoop omdat ik gewoon weer vrolijk en gelukkig wil zijn. Mèh! Ik vind het stom dat ik altijd zo negatief ben en dat ik mezelf dingen beloof die ik toch niet waar kan maken..

Mèh. Sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt.

26 - 02 - '16

Geef het aan, dat die medicijnen niet werken. Als ik jou was zou anders gewoon stoppen en kijken hoe het dan gaat, tot je andere krijgt, want dit gaat blijkbaar gewoon niet.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Geef het aan, dat die medicijnen niet werken. Als ik jou was zou anders gewoon stoppen en kijken hoe het dan gaat, tot je andere krijgt, want dit gaat blijkbaar gewoon niet.

Ik ga het vrijdag aangeven bij de arts en tot die tijd is het helaas volhouden geblazen.

26 - 02 - '16

Ik heb ook een nieuw medicijn erbij, en de dokter zei dat ik er hartklopping van kan krijgen, en dat kreeg ik, dus slik nu een kwart ervan, vanplaats de helft.
    Je moet het inderdaad aangeven denk ik.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Ik moest Ritalin slikken, voor mijn ADD, maar daarvan kreeg ik ook heel vervelende bijwerkingen zoals trillen, zweten, veel naar de wc moete, continu zitten schuiven op je stoel, een zenuwachtig gevoel etcetra. Door al die bijwerkingen kon ik me juist nog slechter concentreren dan daarvoor. Maar mijn ouders zijn zolang bezig geweest met het uitvinden van wat het nou eigenlijk was waardoor ik me niet kon concentreren, en ze hebben er zoveel voor gedaan, dat ik het zielig vond om met de medicijnen te stoppen. Dit heb ik toch gedaan, stiekem, hoewel ze het nu weten en ze begrijpen het ook, en nu gaat het veel beter, ik voel me ook gelukkiger nu. Want toen ik die dingen slikte, voelde ik me ook een zombie. Dus uit ervaring zeg ik: Als je het niet wil gebruiken, moet je dat niet doen.
    Succes ermee!

Alis volat propriis.

Assassin schreef:

I love you Tim