• ik schrijf heel graag, en ik heb twee stories.
    maar die worden niet zo veel gelezen.
    dat vind ik best wel jammer, en nu heb ik een vraag:
    hoe kun je er voor zorgen dat meer mensen jouw verhaal lezen?
    of ligt het dan aan je verhaal/schrijfstijl?
    :$

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:17 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Hem in the spotlight plaatsen of hem promoten op het forum (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goed schrijven, een origineel idee hebben en het onder de mensen brengen. Maak een promotie topic aan, zet het in de spotlight, enz.
    Maar eigenlijk vind ik dat je moet schrijven voor het schrijven, en niet schrijven voor de waardering, hoewel ik wel snap dat waardering altijd welkom is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maak een topic in 'Stories Promoten'. Zet de stories in de spotlight.
    Als je maar niet gaat reclameren op profielen, want dat is verboden ^^
    Alleen als diegene daarvoor toestemming geeft, mag dat ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Promoten bij het forum. Natuurlijk moet je wel een goede, en duidelijke schrijfstijl hebben (goede interpunctie, weinig tot geen spelfouten enz.) en, je moet een originele verhaallijn hebben. Ga NIET in iemand z'n gastenboek reclame maken, dan krijg je misschien zelfs een ban .. Maar zoals hierboven is gezegd, schrijf voor het schrijven, en omdat je het leuk vind .. dan komen mensen er vanzelf wel (:
    Heel veel succes! xx


    To infinity and beyond •

    Ik vindt ze in iedergeval heel erg goed!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als je verhaal kwalitatief goed is, komen de mensen vanzelf. Als je bijvoorbeeld een Harry POtter verhaal (ik noem maar wat) schrijft dan kun je bij andere Hatty Potter stories bij je reactie ook een linkje naar je iegen story plaasten


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Je kunt ook afspreken met een paar auteurs over hetzefde onderwerp dat jullie elkaars story gaan promoten


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Waar gaat je story eigenlijk over? Ik ben op het moement bezig met een Torres story en daar is waarschijnlijk niet veel animo voor maar ik wil hem echt heel graag schrijven en ik denk dat ik het maar heel vaak in de spotlight moet gaan zetten haha (A) Als je over iets populairs als onedirection ofzo schrijft komt het wel goed (a)


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake