• Serieus, dit is toch niet normaal meer? Hier moet echt iets aan gedaan worden, want het is echt verdomt irritant. Het is namelijk 1 iemand die ALLES omhoog bumpt.


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    Ik heb haar al aangesproken, dat is effectiever dan WEER een topic als deze. En anders meld je het aan een mod.

    En daarvoor heb je ook nog eens GM dus kun je het eruit filteren =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat er een straf moet komen op massaal bumpen.


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Ik vind dat er een straf moet komen op massaal bumpen.

    I agree!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I agree!


    _O_


    26 - 02 - '16

    "- Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat. Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren."
    Hm, zijn 't topics waar lang niet op gereageerd is? Want dan zou ik als ik jou was dat even aan een mod melden, misschien krijgt ze dan een waarschuwing aangezien dat niet mag en houdt 't op ^^


    “Love is a contradiction.”

    Erg volwassen ook om dat te gaan posten en een topic over te gaan maken? Spreek diegene erop aan of doe het via een moderator, maar dit is een beetje nutteloos en kinderachtig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Je mag zoiets altijd melden bij 'n mod, hoor, want dit gaat er over :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Altijd melden aan een mod. Je kan ze natuurlijk ook gewoon aanspreken, maar sommige zijn koppig en eigenwijs en willen zulke dingen niet horen van een user.


    Your make-up is terrible

    Dat is irritant ja, maar morgen is het weer weg. Verder kun je er ook weinig aan doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had laast VIJF pagina's vol met story gezocht. VIJF. Ik heb de rest van de dag niet meer op het forum gezeten .__. in dat opzicht zou ik toch wel heel erg graag een goldmember zijn.


    Destroy what destroys you.