• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:02 ]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [mijn topics]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vorige topic, laatste pagina


    Your make-up is terrible

    [Duss Jeremy ligt met zijn rug op Damon?]

    Jeremy Velez

    'En ik noem het te lief,' zei ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen toen hij mijn buik begon te aaien. Het kietelde lichtjes, maar het voelde fijn. 'En ik voel me wel schuldig. Jij wou er graag heen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja]

    Damon Blake

    "Oh Jeremy.." zei ik zachtjes, "Dat hoeft toch helemaal niet." Ik aaide zachtjes en rustig door. "Echt niet." Ik kuste hem nog eens op zijn hoofd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je kan er altijd nog eentje adopteren." herhaal ik weer. "Je bedenkt alleen zoveel smoesjes waarom je dat niet moet doen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik langzaam.
    "Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat ik het niet goed doe, of dat er iets mis gaat." Beken ik. Ik heb het nog nooit hard op gezegd, maar het is wel zo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Hij klonk zo lief en zijn aanrakingen bleven geweldig voelen. 'Maar dat gaat van zelf,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Dat hoeft niet Jeremy.." zei ik zachtjes, "Echt niet." Hij wist vast niet dat ik me juist hierdoor slechter ging voelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik streel met mijn hand langs haar wang. "Dat hoeft niet." zeg ik zacht. "Er zijn genoeg mensen die je willen helpen, waaronder ik." Ik glimlach kort.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik opende mijn ogen weer en keek naar de lucht. 'Maar het gaat vanzelf. Ik kan er niks aan doen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik wil het ook wel maar, wie gaat me nou serieus nemen op zo'n adoptiebureau, laten we eerlijk wezen. Voor hun ben ik een negentien jarige die in een studentenhuis woont, zonder relatie, niet getrouwd, helemaal niets. De kansen zijn zo klein." Ik kijk hem aan terwijl ik de tranen van mijn wangen veeg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    "Nee." zeg ik resoluut. "We maken een nieuwe identiteit voor je aan, je bent geen 19 meer, maar 23. Een succesvolle carriere als binnenhuisarchitect. Er mist aleen nog één ding, een kindje" Ik grijns. "Perfect, denk je niet?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom binnenhuisarchitect? En het klinkt wel goed, I guess. Alleen wat zeg ik als ze me vragen naar een relatie, of waarom ik wil adopteren?" Het is echt superlief dat hij dit voor me wil doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Weet niet, kwam het eerste bij mij op. Past wel bij je." zeg ik schouder ophalend. Ik twijfel even. "Ik eh, wil wel meegaan."


    Your make-up is terrible