• OMG SARITA MAAKT TOPIC 50 AAN!
    OMG ons OMG-lied:

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:21 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wiosna schreef:
    OMG ik hoop dat die andere fotobewerkwedstrijd ook snel gedaan is.


    OMG je staat op de wachtlijst


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    ik ik ik ik ik!!


    OMG nou er was eens een Sarita en die leerde een jongen kennen via de judo. In het begin mochten ze elkaar niet en vond de jongen Sarita en haar vriendin te druk. Maar toen begonnen ze te praten en begon hij haar te followen op twitter. Ze vonden elkaar aardig en ze wisselde gewoon elkaars ping uit. Een maand geleden was er de Zuid-Nederlandse en hij was daar ook. Ze praatte een beetje maar niet extreem veel. Toen raakte ze op gesprek op ping. Eerst was het gewoon een normaal gesprek maar uiteindelijk zaten ze te discuseren wie er leuker was. Sarita vond de jongen uiteindelijk best wel leuk en vandaag zaten ze weer tegen elkaar te zeggen dat de andere leuker, liever, cuteter en grappiger was. Opeens zegt de jongen: 'Ik vind je leuk.' Sarita vroeg of het een grap was en de jongen zei nee. Toen gaf Sarita ook toe dat ze hem leuk vond. Alleen ze weten niet wanneer ze elkaar weer zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG nou er was eens een Sarita en die leerde een jongen kennen via de judo. In het begin mochten ze elkaar niet en vond de jongen Sarita en haar vriendin te druk. Maar toen begonnen ze te praten en begon hij haar te followen op twitter. Ze vonden elkaar aardig en ze wisselde gewoon elkaars ping uit. Een maand geleden was er de Zuid-Nederlandse en hij was daar ook. Ze praatte een beetje maar niet extreem veel. Toen raakte ze op gesprek op ping. Eerst was het gewoon een normaal gesprek maar uiteindelijk zaten ze te discuseren wie er leuker was. Sarita vond de jongen uiteindelijk best wel leuk en vandaag zaten ze weer tegen elkaar te zeggen dat de andere leuker, liever, cuteter en grappiger was. Opeens zegt de jongen: 'Ik vind je leuk.' Sarita vroeg of het een grap was en de jongen zei nee. Toen gaf Sarita ook toe dat ze hem leuk vond. Alleen ze weten niet wanneer ze elkaar weer zien.


    OMG dit is... mooi
    OMG zit hij niet bij in de judoclub?


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    OMG dit is... mooi
    OMG zit hij niet bij in de judoclub?


    OMG nee was het maar waar. Of toch niet aangezien al die jongen kneuzen zijn. Haha. Nee, hij woont ongeveer anderhalf uur met de bus van mij vandaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG nee was het maar waar. Of toch niet aangezien al die jongen kneuzen zijn. Haha. Nee, hij woont ongeveer anderhalf uur met de bus van mij vandaan.


    OMG das minder :(
    OMG wat ga je doen?


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMG je suis bored


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG I'm tired
    OMG ik ga doei (doeg)


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMG kwas vergeten me af te melden x'D
    OMG welterusten ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    OMG das minder :(
    OMG wat ga je doen?


    OMG ik heb geen idee. De volgende keer wanneer ik hem zie is pas over een maand ofzo. Als ik hem dan al zie. Want dat is op een judowedstrijd en als ik s'ochtends moet en hij s'middags of anders om zie ik hem ook niet. En ik zal gerust langer willen blijven maar dan wilt mijn moeder weten waarom en aan haar vertel ik dit nog niet. Misschien als we wat hebben.
    Het liefste zou ik de eerste en beste bus pakken maar dat gaat helaas niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG ik heb geen idee. De volgende keer wanneer ik hem zie is pas over een maand ofzo. Als ik hem dan al zie. Want dat is op een judowedstrijd en als ik s'ochtends moet en hij s'middags of anders om zie ik hem ook niet. En ik zal gerust langer willen blijven maar dan wilt mijn moeder weten waarom en aan haar vertel ik dit nog niet. Misschien als we wat hebben.
    Het liefste zou ik de eerste en beste bus pakken maar dat gaat helaas niet.


    OMG wat erg voor je, maar het komt wel goed.
    OMG nu ga ik echt slapen doei


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    OMG wat erg voor je, maar het komt wel goed.
    OMG nu ga ik echt slapen doei


    OMG mijn laatste vriendje woonde ook ongeveer een uur met de auto bij mij vandaan. Ik red het wel.
    En slaap lekker X.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    OMG mijn laatste vriendje woonde ook ongeveer een uur met de auto bij mij vandaan. Ik red het wel.
    En slaap lekker X.


    OMG ik ben te lui om m'n PC af te zetten
    OMG al veel vriendjes gehad?


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMG ik verveel mij


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG waarom 49 en een half?


    That is a perfect copy of reality.

    OMG ik zit met een big smile. Al de hele avond lang.


    "Ignite, my love. Ignite."