• B O N E S

    Quartermaster the Fearless Fire | Clothing | Alone, The Winged Pig tavern


          Waar de meeste crewleden het vaste land onder hun voeten kussen zodra ze het schip verruilen voor de port van Tortuga, blijven de ogen van de quartermaster van de Fearless Fire op de horizon achter het kalme water gericht.
          Bones weet dat ze de mankracht nodig hebben—weet dat deze tussenstop een onvermijdelijke was omdat hij er bij heeft gestaan terwijl ze man na man een zeegraf gaven.
          Het werven van nieuw bloed is een weinig intensief klusje: zodra hij de havenmeester influistert dat zijn beruchte schip op zoek is naar deckhands verspreid het nieuws zich als een tropische bosbrand over het eiland.
          Bones kiest ze bij tijd echter ook nog wel eens zelf uit. Broekies die het goed doen als een extra paar ogen en oren aan boord, of hongerig op zoek zijn naar een doel in hun miezerige levens.
          En voor iemand die er nooit lang of graag is, verwelkomt het goddeloze Tortuga hem met open armen.
          De zilte zeegeur vermengt zich tussen de bijeen geraapte opzetting van de havenstad met die stank van ongedierte en ander gespuis, en herinnert hem er vrijwel instant aan waarom hij zijn hut op het schip prefereert boven een verblijf in de herberg of één van de hoerenhuizen.
          De drukte is overweldigend, zelfs op dit tijdstip, en maakt dat Bones zijn favoriete etablissement in een rechte lijn binnenstapt. Hij kent de eigenaar en diens dochter, welke hem vanachter de bar lonkend opwacht. Zonder enige twijfel geïnformeerd over hun recente aanmering.
          Zodra hij zich op een kruk voor haar heeft laten neerzakken, steekt de jongedame van wal, al schenkend tetterend over het reilen en zeilen van Tortuga sinds de laatste keer dat het eiland achter zich liet.
          Bones luistert met een half oor, nippend van de geïmporteerde rum, tot hij een blonde jongen aan een tafel verderop ziet zitten. ‘Hoe oud was Sam?’ vraagt hij haar terloops wanneer ze zijn glas halverwege opnieuw volschenkt. De interesse naar haar jongere broertje laat de diepgroene ogen van Helena wantrouwig samenknijpen.
          ‘Oh nee, niets daarvan,’ begint ze, een wijsvinger al zwaaiend naar hem opgehouden. Bones leunt achterover voor ze hem ermee kan prikken, één van zijn gehavende handen onschuldig ophoudend. ‘Sam gaat absoluut niet mee aan boord van dat rattenhol.’
          ‘Rattenhol?’ Hij dwingt zijn wenkbrauwen quasi—verrast de hoogte in, de act aangeslagen genoeg om haar met haar ogen te zien rollen. ‘De laatste keer dat je over de Fearless Fire sprak was je een stuk liever.’ Het was het proberen waard.
          ‘Geen denken aan.’ Helena beantwoord zijn grijns niet. ‘Ik waarschuw je, Bones.’
          Misschien is het de moederlijke autoriteit in haar jonge stem, maar hij geeft haar geen weerwoord als ze zich uit de voeten maakt met een vol dienblad.
          Hij had haar waarschijnlijk om iets te eten moeten vragen, beseft hij zich met het rommelen van zijn maag en een schuine blik op de rum.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2021 - 21:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Steven Lenn Dros
    'Wel. We kunnen alle principes even laten staan en fatsoenlijk kennismaken' zei ze toen ik binnenkwam. Ze stond op en liep naar me toe 'Cambrue Sedar Andove' zei ze en ze stak haar hand uit 'Steven Lenn Dros' zei ik. Ik had haar naam niet geweten, in de papieren stond alleen 'Onderzoek nummer 5', alsof ze een ding was. ik schudde haar hand en schrok even omdat die heel erg koud was. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg ik, ik besloot om haar eerst wat te laten drinken voordat ik vragen ging stellen.


    Always look on the bright side of life.

    Demi Aimee Cox.

    Verwarming en kousen, was dat dan echt teveel gevraagd ? Mijn ogen vielen op het bedienblad dat ze nog steeds niet hadden weggehaald. Ik moest iets hebben om mee te gooien, iets, maakte niet uit wat. Ik nam het glas dat erop stond en smeet het tegen de muur. Het lawaai was enorm, dankzij de echo's die weerklonken. Bewakers keken me boos aan. Ik werd bang, had ik dan wéér iets verkeerds gedaan ? Ze haalden het bord direct weg, voordat ik dat ook nog kapotsmeet. Ik nam de stukjes glas voorzichtig vast en legde ze op het enige tafeltje dat in de cel stond. Met mijn dekens stevig om me heen gewikkeld ging ik op de stoel zitten die erbij stond. Ik trok mijn knieën op zodat mijn voeten ook op de stoel konden en ik ze zo zou kunnen verwarmen. Ik likte langs mijn lippen. Ik had dorst, zoveel dorst, én honger. Ik wou naar huis, ik wou niet zo gemarteld worden. Dan was dat I39 spul nog niet eens in me gekomen. Ik wou het niet. Moest ik de tijd kunnen terugdraaien, dan zou ik dat doen. Ik zou een baantje gezocht hebben, om dit te kunnen vermijden, maar nu moest ik sterk blijven. Ik mocht niet lijden en na een week al verdwijnen uit deze wereld, uit deze cel. Nee, ik moest doorgaan, doorgaan tot het einde, koste wat het kost. Ik veegde een verdwaalde traan weg en dacht even na. Nou, de bewakers plagen zou best geen kwaad kunnen. "Ik zing het liedje dat de mensen ambeteert, de mensen ambeteert, de mensen ambeteert-", zo zong ik verder. De bewakers werden echt ambetant nu. Vrolijk zong ik door. Mijn vrolijke zelve zat hier nog ergens, en ik zou die niet laten weggaan, ik zou mezelf blijven, in de binnenkant dan. Hoe erg ze me mentaal of fysiek ook pijn doen. Mij kregen ze niet kapot.

    Tyler Jeremy Jerome Lovely

    Ze zuchte toen ik haar de pilletjes gaf. Ze slikte het pilletje gewoon door zonder water zonder water dat is echt een wonder zou ik zelf niet eens kunnen. Ik zij nog tegen haar voordat ik wegging 'Je eten komt straks'

    Samantha Lauren Billington

    ''Ik hoef geen eten.'' riep ik hem schor na, aangezien mijn keel nogal droog was. Zuchtend liet ik me in een hoekje vallen en begroef mijn gezicht in mijn handen. Ik wou weg hier..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler Jeremy Jerome Lovely

    'Ik hoef geen eten' schreeuwt ze me een beetje schoor na. Ik vind het een beetje zielig voor haar. Ondertussen ben ik al bij mijn kamer en ga ik rustig op mijn bed zitten. Oppeens bedenk ik dat ik wat in de kamer ben vergeten van Samantha. Ik ren snel naar samantha s kamer en doe de deur open.

    (Ga je nog verder)

    [Heeft Matthew nu eigenlijk een onderzoeker ?]

    Samantha Lauren Billington

    Ik keek geïrriteerd op. ''Wat nou weer?'' mompelde ik, maar vervloekte mezelf. Waarschijnlijk werd ik bont en blauw geslagen, of verzon hij wel een andere straf; ik spreek uit ervaring van de afgelopen jaren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LEADERLOUIS schreef:
    [Heeft Matthew nu eigenlijk een onderzoeker ?]


    [Ik heb laatst een vrouwelijke onderzoeker aangemaakt; Caroline Rosemary Davis. Zie het rollentopic voor uiterlijk.. zij kan wel onderzoeker van Matthew worden? (:]


    Tyler Jeremy Jerome Lovely


    ik deed de deeur open en metteen hoorde ik al 'Wat nou weer' geiriteerd. Ik zal je leren ... Ik pakte de zweep, En zij dat ze t-shirt moest uitdoen.

    Samantha Lauren Billington

    Ik keek met grote ogen naar de zweep, en begon hevig met mijn hoofd te schudden. Wetend dat het geen zin had.. Trillend trok ik mijn shirt uit, en voelde me héél ongemakkelijk zo in mijn BH.
    Met tranen in mijn ogen keek ik hem aan. Weer die pijn die ik al die jaren had gevoelt.. Ik moest er inmiddels toch wel aan gewend zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba > Aragog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler Jeremy Jerome Lovely

    pats! pats! pats! past pats pats! 60 zweepzlagen kreeg ze. sexy bh trouwens. Ja als jongen heb je ook hormonen. Ik was ondertussen al klaar. en liep de deur weer uit met me sleutels.

    Demi

    Ik stond daar maar, aan de deur. Mijn leven bestond uit denken, eten, pijn lijden, koud hebben en, oh nee niks meer. Een onderzoeker kwam voorbij lopen. Ik liet een luide zucht en keek naar het glas op tafel. Zouden ze eigenlijk iets doen moest ik mezelf verwonden ? Nop, niemand boeit het. Ik neem de stukjes glas en begon ze 1 voor 1 weer tegen de muur te gooien, dit is leuk ! Toch niet.

    Samantha Lauren Billington

    Toen Tyler weg was, stortte ik in op de grond. Snikkend bleef ik liggen, en voelde het bloed over mijn rug glijden. Ik trok mijn knieën op, negeerde de kou en probeerde de pijn te onderdrukken.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''