• Aloa beste Quizletters! Ik heb toestemming van Yoda om mijn nail art wedstrijd te beginnen. Verdere info volgt hier onder en wanneer je vragen hebt kun je die hier in het topic vragen of in een PB.


          Verloop van de wedstrijd:
    • Voor elke opdracht krijg je precies 7 dagen.
    • Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan en ik geef uiterlijk 3 dagen uitstel, ligt eraan hoe lang je nodig hebt én wat je reden is.
    • Er valt in geen enkele ronde iemand af, want wie weet ligt een opdracht je niet en dan heb je slechte punten. Die kun je dus altijd ophalen bij de volgende opdracht.
    • Niet inleveren, is gediskwalificeerd worden.
    • Opdrachten inleveren gaat via dit topic en op geen enkele andere manier. Met meerdere juryleden is dat het handigst.
    • Naamsverandering doorgeven!
    • Er zijn 5 rondes die elk een thema bevatten.

          Waar wordt op gelet bij de beoordeling:
    • Creativiteit.
    • Originaliteit.
    • Inzet.
    • Overig commentaar.

          Prijzen:
    1e prijs: 4 credits.
    2e prijs: 3 credits.
    3e prijs: 2 credits.

          Jury:
    Ik zoek 2 mede jury's zodat het commentaar wat verschillend is. Van de jury leden verwacht ik dat ze wel redelijk vaak online zijn en eerlijk beoordelen. Vriendjespolitiek sta ik niet toe! Gebeurt dat en ik merk het, ligt het jurylid en de deelneemster er uit!

    • Wanrooy
    • RainBowQuish
    • Space

          Deelnemers:
    Ik zoek minimaal 10 deelnemers en maximaal 15. Ook van de deelnemers verwacht ik veel inzet. Zo lang er nog plaatsen vrij zijn, kun je - je inschrijven. Maar nadat de eerste opdracht is gedaan, kan dat niet meer.


    • Audacity
    • Harpy
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •

          Opdrachten:
    Zoals ik al zei zijn er telkens 5 rondes die elk over een bepaald thema gaan. Je bent helemaal vrij met wat je doet, maar bij sommige opdrachten zal ik wat extra's toevoegen. Ook zal ik telkens een paar voorbeeldjes plaatsen.

          Opdracht 1:
    Het thema van de eerste ronde is, hoe stom ook maar wel gemakkelijk, lente. Denk aan lichte kleurtjes, dan kom je al ver wat betreft lente. Je bent dus helemaal vrij in wat je doet, dus ga niet andere na doen en wees vooral origineel. Voorbeeld 1. Voorbeeld 2. Voorbeeld 3.

    Deadline: 29 april 2012, 23:59 uur.

          Opdracht 2:
    Het thema van de tweede ronde is

    Deadline:

          Opdracht 3:
    Het thema van de derde ronde is

    Deadline:

          Opdracht 4:
    Het thema van de vierde ronde is

    Deadline:

          Opdracht 5:
    Het thema van de vijfde ronde is

    Deadline:


    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:03 ]

    Het is dat ik geen foto s kan maken maar wat moet je invullen voor juryliid??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    Het is dat ik geen foto s kan maken maar wat moet je invullen voor juryliid??


    Om jurylid te kunnen worden?
    Dan moet je niks invullen, maar dan verwacht ik dat je wel redelijk vaak online bent en dat je eerlijk beoordeelt. Vriendjespolitiek sta ik niet toe! Gebeurt dat en ik merk het, ligt jij en de deelneemster er uit.

    I'm in *O*.


    i put the fun in funeral

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Om jurylid te kunnen worden?
    Dan moet je niks invullen, maar dan verwacht ik dat je wel redelijk vaak online bent en dat je eerlijk beoordeelt. Vriendjespolitiek sta ik niet toe! Gebeurt dat en ik merk het, ligt jij en de deelneemster er uit.
    Ik ben wel elke dag online. Vriendjes politek doe ik niet aan ik ken zelf bijna niemand van quizlet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik wil wel jury zijn.
    ik ben elke dag wel online, maar ben in de meivakantie wel een week weg...


    Miep

    -

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 11:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Inure schreef:
    ik wil wel jury zijn.
    ik ben elke dag wel online, maar ben in de meivakantie wel een week weg...


    Hmm, dat gaat denk ik een probleem worden. Wanneer ga je precies weg, want dan ik er misschien voor zorgen dat jij juist weg bent in de week dat zij een opdracht moeten maken.

    Ik bied me aan als tribuut voor de jury :3
    Ben bijna de hele dag wel online, en vriendjespolitiek doe ik niet aan want ik heb geen vrienden. * Forever Alone *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Ik bied me aan als tribuut voor de jury :3
    Ben bijna de hele dag wel online, en vriendjespolitiek doe ik niet aan want ik heb geen vrienden. * Forever Alone *


    Dan denk ik dat ik jou toch als jury ga nemen.

    Yeah :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alleen nog deelnemers gezocht!

    Zijn er mensen die interesse hebben?

    schrijf mij maar in, ik vind nail art altijd wel leuk!


    Be yourself, it's all that you can do.

    Ik wil graag meedoen, maar gaat het allemaal nog wel door, aangezien dat er een paar dagen niet meer is gereageerd en de deadline morgen is?

    Gaat deze wedstrijd nog voort?

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 mei 2012 - 10:12 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.