• Ik heb een email terug gekregen op mijn brief, met aanmeldingsformulieren voor de nieuwe Love is in the Air. Nu vragen ze alleen om de contactgegevens van zoveel mogelijk mensen als een onderdeel. (Willen ze vast navraag doen, als je geselecteerd wordt)
    Nu heb ik er aardig wat, zoals o.a; Ouders, zus, beste vriend, beste vriend van Val en nog wat.
    Alleen zat ik nu te denken ... Misschien zou het ook leuk zijn om Quizlet een heel klein beetje er bij te betrekken. Dit mag weliswaar een nieuw account zijn, maar ik zit hier onderhand ook al een jaar of 5 en er zijn genoeg mensen die veel van mij en mijn verhaal afweten. Dat is misschien ook leuk om er in te verwerken. :]
    Maar wie zou zoiets kunnen/willen doen? :]


    Til hug og blod.

    Ik zou meteen ja zeggen, maar mijn thuissituatie laat zulke dingen niet toe. (cat) En ik weet er ook neit super veel van af, alleen wat ik uit topics en zo heb gelezen. ^^
    Maar geweldig dat je een brief terug hebt gekregen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jammer, Lizz. Iemand als jij bijvoorbeeld, ja. Dat lijkt mij toch eigenlijk best leuk om toe te kunnen voegen. :]


    Til hug og blod.

    Ik stel me beschikbaar <3


    -

    Ik had jou ook gesmst baby, maar heb nog niks terug ):


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ik had jou ook gesmst baby, maar heb nog niks terug ):

    Ik heb geen sms gehad? Alleen die over mijn adres, of was dat daar ook over want daarop heb ik geantwoord :'D


    -

    Oh die komt net pas binnen, handig :'D
    Dat is ook hiervoor, ben mijn adressenboekje kwijt ):


    Til hug og blod.

    Hehe okee :3 nouja natuurlijk wil ik dit wel doen ;D


    -