• Omdat ik me momenteel erg aan het dood vervelen ben en de RPG's waar ik in mee speel, zo een beetje erg stil zijn, vroeg ik me af of er iemand interesse heeft om een RPG te starten samen met mij.

    Het mag over alles gaan, I don't give a shit, zo lang dat je me kan bezig houden voordat ik wegrot van verveling (no_chears)
    We kunnen onderwerpen eventueel regelen via PB voordat er een openbaar topic van wordt gemaakt.

    Het is de eerste keer dat ik zo iets voorstel, maar het leek me wel leuk om een RPG idee uit te werken met nog een ander mensje(bloos)
    Als er vragen zijn, mag je die altijd stellen want de laatste keer dat ik checkte bijt ik nog steeds niet.

    Ben jij dat mensje dat ik zoek, laat dan een reactie achter.
    Ben je dat niet, zwijg dan gewoon want ik heb niets aan nutteloze reacties(joehoe)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lijkt me leuk, waar wil je het het leifst over houden?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik herken het. De meeste roleplay's waar ik in speel vallen na het 6e of 7e topic dood, met een paar uitzonderingen..
    Welke onderwerpen spreken jou aan?

    Ja dat heb ik ook steeds, ik zou wel een rpg met je willen starten.. Steeds als ik me aanmeld word de Rpg op het laast dood...

    Waar zou je een Rpg over willen starten?


    Don't be like the rest of them, darling

    Het lijkt mij het leukste als het een onderwerp is dat het door kan lopen, geen film of fanfiction, want die lopen snel af.
    Ik ben iemand van de verhalen waarin je moet overleven(Onbewoond eiland, criminele stad, etc.) of een school(Kostschool, Highschool.), maar vaak loopt dat ook dood..
    Misschien heb jij ideeën?

    Je kunt je altijd nog inschrijven bij Class 13:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan