• Net speelde ik even Rollercoaster, deel 1 want die vind ik awesome. Ik speelde nog geen 5 minuten en twee achtbanen gingen crashen. Mèh. Bij de ene achtbaan gingen 28 mensen dood en bij de andere 16. Het waren ook nog eens de duurste achtbanen en toen ik nieuwe moest kopen, zat ik in de schulden. Mèh. Niet eerlijk.

Hebben jullie wel eens van die oneerlijke momenten gehad in wat voor spel dan ook?

26 - 02 - '16

Dat een poppetje de uitgang niet meer kon vinden terwijl die er voor stond..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

O zo vaak bij mijn sims. Ging die vrouw half dood, maar ze vertikte het nog eens om naar de plee te gaan.

SLOAN.

Dat net toen ik alles gehaald had, het spel vastliep en ik weer van voor af aan kon beginnen.

Take risks and conquer your fears.

Peeta schreef:
    O zo vaak bij mijn sims. Ging die vrouw half dood, maar ze vertikte het nog eens om naar de plee te gaan.

Ik ben zo blij dat bij de Sims Freeplay op de iPhone je sims niet dood kunnen gaan.

Food.

rollercoaster tycoon 2 is cooler :Y)

En yeeeup. Dat je geen spellen meer mag uitlenen door DRM D:

quidquid excusatio prandium pro

Je kunt lenen hè? Daar was ik ook pas na drie jaar achtergekomen ;]
    Ehh, dat je een superamazing park hebt, alleen je maakt geen winst >.<
    Das ook best deprimerend...

Deep inside, I've never felt alive

Niemand vond bij Roller Coaster mijn park leuk. Stomme chagrijnige mensen. Ze vonden dat de prijzen te hoog waren enzo, FU.
    En bij de sims dat mensen ineens niet meer kunnen bewegen, dat ze zeg maar vastzitten op een plaats, en dan verhongeren ze. Wat soms wel jammer is, maar soms is het best grappig eigenlijk. (cat)

Me so good.

Toen bij zoo tycoon 1 opeens zowat alle hekken kapot gingen en vet veel dieren ontsnapten D:
    O, en die stomme bongo's waren altijd ongelukkig. Ik kocht de mooiste hokken voor ze, maar nee hoor, altijd maar zeiken (cat).

i put the fun in funeral

RainbowDash schreef:
    rollercoaster tycoon 2 is cooler :Y)
    En yeeeup. Dat je geen spellen meer mag uitlenen door DRM D:

Ja. Had ik ook eens D: maar ik ben het spel kwijt en ik vind RT2 niet meer D:

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Tule schreef:
    Je kunt lenen hè? Daar was ik ook pas na drie jaar achtergekomen ;]
    Ehh, dat je een superamazing park hebt, alleen je maakt geen winst >.<
    Das ook best deprimerend...

Sommige nieuwe spellen niet meer. EA en Ubisoft spellen vooral. Dan mis je bepaalde delen van het spel of kun je niet online spelen. PC spellen kun je vaak zelfs maar eenmalig activeren en koppelen aan een steam account, daarna kan een ander dat spel niet meer installeren :C

quidquid excusatio prandium pro

Dat mijn sims ineens stoorde en mijn paard midden in de huiskamer van de buren stond, hij kon er niet meer uit ^^
    En (ook bij de sims) kon mijn baby eindelijk praten, stopte hij niet meer, dus die vader maar luisteren en luisteren en hij had honger en moest naar de wc en was moe maar hij bleef luisteren, en met die baby ging alles prima =S

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Ik ging ze altijd expres laten crashen :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

RainbowDash schreef:
    (...)

Sommige nieuwe spellen niet meer. EA en Ubisoft spellen vooral. Dan mis je bepaalde delen van het spel of kun je niet online spelen. PC spellen kun je vaak zelfs maar eenmalig activeren en koppelen aan een steam account, daarna kan een ander dat spel niet meer installeren :C

Ik snap d'r niet veel van, maar mijn broer heeft Rollercoaster en iets met stad gezeik (ben even de naam kwijt) tycoon 1 of 2 (het laatste spel was sowieso 2) op een vista computer kunnen zetten. En voor zover ik weet had ie geen last van kuren... In tegenstelling tot de Sims Middeleeuwen, daar kreeg ik soms echt puntoren van...
    Dan was ie weer niet goed uitgelijnd, dan liep ie weer vast, dan kon ik alleen het kasteel zien, etc.
    Nee, geef mij dan maar de andere Sims...

Deep inside, I've never felt alive

Ik had van dat soort momenten met de Sims 2 toen Optimum Alfred niet uit mijn penthouse wilde en ik Mechanical 5 nog niet had >_<"
    Erm, ik speel vaak Zelda en ik snap niet waarom Link alles omhoog houdt...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Gabumon schreef:
    Dat een poppetje de uitgang niet meer kon vinden terwijl die er voor stond..

+ Alle misselijke mensen in een apart "hok" stoppen. -gwn wat voetpad met een hek dr omheen- zodat ze niet meer misselijk zouden worden, maar toen werden ze alleen maar chagerijnig :')) Was wel lachu om allemaal groene poppetjes bij elkaar te zien vast te zitten xD

"Your life. Your choice. Think about what you want."