Eeyup ik krijg €20 van mijn moeder dus ik denk yay even een leuk shirt uitkiezen. Nu is de vraag welke :W Deze ,deze (of de dislike) Of deze :W Alvast bedankt
[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 14:38 ]
Shoganai i ne~
3. :'D
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Everdeen schreef: (...) + Ik vind die nauwe kraag om je nek niet al te geweldig, hihi.
i put the fun in funeral
Ik zou nummer 3 kiezen!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
1 of 3
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Dymphna schreef: Ik vind van die nauwe kraagjes niet moo
Today will be Girl's Day party with you~
3
Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
Deze en deze Vind ik leuker
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
3 Alleen omdat de print schattig is. Ik heb het ook helemaal niet voor nauwe kraagjes en zo'n shirts vind ik niet mooi maar ja. :x
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
1 :p en van die site, iedereen die lief is mag me best Arwen's hanger geven :p (LOTR)
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
Leannan schreef: 3de(bloos)
'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli
Ik vind de vorm van de t-shirt niet echt mooi,maar de derde vind ik de leukste(:
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
2de.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse