• Ik voel me verraden ,en ik ga er egt kapot aan.
    Ik weet het niet seker ,, want ik durf het niet goed te vragen ,maar wel voor 99%.
    Ik wil liever niet seggen wat er gebeurt is ,,maar het is egt zo'n kutgevoel..
    Mijn moeder is de laatste tijd ookal vaak chagerijnig en met mijn zusje kan ik ECHT NIET opschieten ,,nooit gekunt ook. En nu 1 van mijn vriendinnen me waarschijnlijk verraden heeft ,, zit ik er egt heel erg mee.. Ik ben al zon soort iemand die zich heel snel dingen aantrekt ,,bijv als iemand zegt dat ik lelijk fseu ben dan zit ik daar weken mee in me hoofd,, en met dit dus ook . En ik heb vroeger ook mezelf gesneden een paar keer door iets thuis ,en ik durf het niet echt iemand te vertellen fseu ,en op sgool doe ik net of alles goed is enso maar ik gaa er egt kapot aan.. En ik wl egt niet weer gaan snijden,,Want dat is egt te dom om te doen,je doet gewoon jezelf meer pijn omdat iemand anders jou pijn heeft gedaan en dat is echt dom ,,en ik weet ook niet waarom ik het deed fseu ,,en dit is geen aand8trekkerij fseu maar ik weet niet goed wat ik moet doen :$



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Een paar grove spellingsfouten verandert. )


    Crack a bottle

    Ik heb ook de eigenschap om nogal een gevoelig persoon te zijn en ik heb mezelf daar meerdere malen om vervloekt: 'kon ik dit maar gewoon van me afzetten, waarom moest ik nou zo fucking gevoelig zijn' etc etc.
    Vorig jaar mei was de druppel die bijna de emmer liet overlopen: ik kreeg een ernstig conflict met mijn vriend en ik maakte er een eind aan, problemen met m'n thuissituatie en om het feest compleet te maken ook nog eens examenstress. Maandenlang heb ik het voor mezelf kunnen houden, het opgeschreven naar uiteindelijk voelde het toch goed om erover te praten. Een famielid had wel eens een psycholoog aangewezen maar ik weigerde. Misschien was het trots, misschien was het angst. Maar nu zie ik al die problemen toen als een drempel waar ik overheen gegaan ben. Nooit, maar dan ook nooit heb ik mezelf opzettelijk pijn gedaan in die periode. Had er soms wel een neiging naar, maar heb het nooit gedaan. Ik zag het als een teken van zwakte, hoe erg het misschien mag klinken. Maar ik heb alles opgeschreven en als je niet met mensen kan/wil praten is dat de allerbeste methode die werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je littekens hebt zeg dat het de kat van de buren was ofzo. Ik kan dat alleen moeilijk zeggen.'[/vertel liever niet waarom]

    dude.. ik seg altijd dat mijn konijnen me gekrabt hebbe O_o


    We can only learn to love by loving.

    NIcol
    Dat hb ik duss wel 2 keer gedaan ,, en op het moment self voelt het wel goed ,,het doet neit so veel pijn en daardoor vergeet je even wrm je het deed. Mar dan komt het sguldgevoel, de pijn + de reden wrm je het deed alleemaal trug =.=
    en toen ik me sneed hb ik het wel tegen 5 vriendinnen gesegt en die sijden allemaal dat ik ermee opmoest houden ensoo,, maar het werkt gwn verslafend :( gelukkig bn ik er al lang mee gestopt ,,maar nicol wat is er dan met jou??


    Crack a bottle

    (...)
    dude.. ik seg altijd dat mijn konijnen me gekrabt hebbe O_o

    Ja ik zei voorheen dat het mijn katten waren maar van 1 litteken kan dan niet dat is zwaar klote o_O en ik voel me er nog steeds rot over.


    I do not hook up.

    NIcol
    Dat hb ik duss wel 2 keer gedaan ,, en op het moment self voelt het wel goed ,,het doet neit so veel pijn en daardoor vergeet je even wrm je het deed. Mar dan komt het sguldgevoel, de pijn + de reden wrm je het deed alleemaal trug =.=
    en toen ik me sneed hb ik het wel tegen 5 vriendinnen gesegt en die sijden allemaal dat ik ermee opmoest houden ensoo,, maar het werkt gwn verslafend :( gelukkig bn ik er al lang mee gestopt ,,maar nicol wat is er dan met jou??


    dude jouw vriendinnen sijn 100% beter dan die vn my.. die vn my roddelen gwoon achter myn rug over me ;l dat voel ik gewoon..

    maar goed.. wat er met mij is :
    - ik ben kinda vriendloos op saskia na dan.. en jullie
    - Ik heb constant rusie met myn ouders & myn broer
    - ik voel me eenzaam en alleen..
    - ik ben de laatste tijd overgevoelig..
    - ik vind dat ik zelf een vreselijk mens ben
    - Ik haat gewoon mijn halve klas
    - ik haat alles wat ik doe in mijn leven behalve schrijven en Q...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude jouw vriendinnen sijn 100% beter dan die vn my.. die vn my roddelen gwoon achter myn rug over me ;l dat voel ik gewoon..

    maar goed.. wat er met mij is :
    - ik ben kinda vriendloos op saskia na dan.. en jullie
    - Ik heb constant rusie met myn ouders & myn broer
    - ik voel me eenzaam en alleen..
    - ik ben de laatste tijd overgevoelig..
    - ik vind dat ik zelf een vreselijk mens ben
    - Ik haat gewoon mijn halve klas
    - ik haat alles wat ik doe in mijn leven behalve schrijven en Q...



    MEISJE!! soiets hb ik duss ook ,,alleen bn ik altijd al overgevoelig geweest,,maar geef nooit toe in het openbaar.. Vedriet ensoo prop ik altijd op en dan begin ik savonds in bed gwn te janken.. Ik haat meself drm.. Maar meiiss,,als er iets is kun je altijd bij mij terecht(K)


    Crack a bottle

    (...)
    Ja ik zei voorheen dat het mijn katten waren maar van 1 litteken kan dan niet dat is zwaar klote o_O en ik voel me er nog steeds rot over.


    over je littekens?? ik ook ,, ik wil dat se weggaan ,, en telkes als ik se weer sie dann haat ik meself omdat ik het gedaan hb,,en me moeder en susje omdat hun de reden waren wrm ik het deed..


    Crack a bottle

    (...)

    over je littekens?? ik ook ,, ik wil dat se weggaan ,, en telkes als ik se weer sie dann haat ik meself omdat ik het gedaan hb,,en me moeder en susje omdat hun de reden waren wrm ik het deed..

    Ze schijnen na een jaar ongeveer wel weg te wezen ofzo n_n mij achtervolgt het echt.
    Ik ben super gevoelig.
    Snel bang bij jongens enzo. Mijn krassen komen ook door een jongen.
    Ik denk altijd dat mensen mij niet aardig vinden.
    Ik ben bang mensen wie ik dierbaar ben te verliezen.
    En ik zet me zoveel in voor anderen dat het soms te kosten is van mezelf.
    En soms hebben me vriendinnen het achter me rug om over me.
    En ik begin mijn vriendin kwijt te raken ):


    I do not hook up.

    (...)


    MEISJE!! soiets hb ik duss ook ,,alleen bn ik altijd al overgevoelig geweest,,maar geef nooit toe in het openbaar.. Vedriet ensoo prop ik altijd op en dan begin ik savonds in bed gwn te janken.. Ik haat meself drm.. Maar meiiss,,als er iets is kun je altijd bij mij terecht(K)


    ik prop mijn verdriet ook op. niemand hoeft te weten hoe ik me voel vind ik. ik doe altijd alsof het me niks kan schelen wat ze van me denken maarvan binnen doet het tog pyn...


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ze schijnen na een jaar ongeveer wel weg te wezen ofzo n_n mij achtervolgt het echt.
    Ik ben super gevoelig.
    Snel bang bij jongens enzo. Mijn krassen komen ook door een jongen.
    Ik denk altijd dat mensen mij niet aardig vinden.
    Ik ben bang mensen wie ik dierbaar ben te verliezen.
    En ik zet me zoveel in voor anderen dat het soms te kosten is van mezelf.
    En soms hebben me vriendinnen het achter me rug om over me.
    En ik begin mijn vriendin kwijt te raken ):


    meisje <33
    Ik ben er altijd voor je (baby)
    EN super gevoelig sijn zuigt,, Ik schaam me er gwn voor :$


    Crack a bottle

    (...)

    ik prop mijn verdriet ook op. niemand hoeft te weten hoe ik me voel vind ik. ik doe altijd alsof het me niks kan schelen wat ze van me denken maarvan binnen doet het tog pyn...


    idd,,ik weet wat je bedoelt(K)


    Crack a bottle

    (...)
    Ze schijnen na een jaar ongeveer wel weg te wezen ofzo n_n mij achtervolgt het echt.
    Ik ben super gevoelig.
    Snel bang bij jongens enzo. Mijn krassen komen ook door een jongen.
    Ik denk altijd dat mensen mij niet aardig vinden.
    Ik ben bang mensen wie ik dierbaar ben te verliezen.
    En ik zet me zoveel in voor anderen dat het soms te kosten is van mezelf.
    En soms hebben me vriendinnen het achter me rug om over me.
    En ik begin mijn vriendin kwijt te raken ):


    soiets hebk ook schat...
    je weet het ben er voor je <3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    meisje <33
    Ik ben er altijd voor je (baby)
    EN super gevoelig sijn zuigt,, Ik schaam me er gwn voor :$

    Het zuigt vreselijk ja n_n
    Ik prop mij gevoelens vaak op enzo n_n


    I do not hook up.

    (...)

    soiets hebk ook schat...
    je weet het ben er voor je <3

    Schat ik ook altijd voor jou!<3


    I do not hook up.

    (...)

    idd,,ik weet wat je bedoelt(K)


    dude... de enige x dat ik echt myn verdriet heb geuit is toen mijn vorige BF met een ander meisje watk kende mijn dagboek probeerde te gaan lesen. toen benk egt ontploft. ik heb gehuild,gescholden en ben uren boos geweest... ik heb zelfs nog even aan snijden gedacht maar ik had genoeg aan mijn dagboek om erin te schrijven over hoek me voelde..


    We can only learn to love by loving.