Hoe heeft Sherlock zijn dood genept?
Dit is mijn theorie:
Ik denk dat Molly en Mycroft Sherlock hebben geholpen. Ze hebben een groep samengesteld die wilde mee werken. Dus toen Sherlock "zelfmoord pleegde", viel hij inplaats van op de grond misschien wel eerst op een gedeelte van de vrachtwagen? Of op iets anders. Toen duwde die fietser John waardoor hij viel en Sherlock tijdhad op nep-bloed op te doen, misschien dat iemand hem hielp, misschien niet. Wanneer John aankomt bij Sherlock is er een groepje mensen die om hem heen staan. En ondanks dat John roept dat hij dokter is, proberen ze hem uit de buurt van Sherlock te houden. Waarschijnlijk, omdat, nouja, Sherlock niet dood is en dat weten ze. Maar John komt bij Sherlock en voelt zijn pols, daar voelt hij niks. (nu moet je me vergeven want ik weet niet waarom maar dat balletje waarmee Sherlock speelde in het lab kan er voor zorgen dat je geen pols meer voelt, dit las ik ergens.) Tegelijker voelt en jongen in Sherlock's nek om een "pols" te voelen. Hij schudt zijn hoofd. Dan komen de ambulance mensen, aardig snel als je het mij vraagt. Maar Sherlock zou dood moeten zijn dus zouden ze hem eigenlijk moeten laten liggen totdat de politie komt om het lichaam te bekijken. Inplaats daar van leggen ze hem op een brandcar en rijden hem weg. Maar je ziet geen ambulance. Je ziet ze de hoek om rijden waardoor ze uit het zicht van John zijn, wat de bedoeling is. Maar waarom zou de ambulance helemaal daar staan (die is er waarschijnlijk gewoon niet) terwijl er gewoon ruimte was bij de plek waar Sherlock lag. Waarom Mycroft heeft geholpen? Omdat er toch een neppe begravenis moest zijn en dat soort dingen, en wat kan dat regelenen? De Britse overheid, en Mycroft is bekant de Britse overheid. Dus vandaar.
Het is nogal lang en misschien een beetje irritant om te lezen, ik heb het nogal snel getypt voordat ik het weer was vergeten.
Wat is jullie theorie?
Believe in yourself.