• Ik mijn mobiel... Dat stomme ding luistert nooit naar me! Heb ik m'n reactie voor Q klaar, poef! Internet weg, weg reactie >.< Of: wil ik op een bepaalde plek in een stuk tekst zijn; gaat dat stomme ding de hele tijd naar een andere plek >.<

Wat kun jij wel ooit eens uit het raam gooien?

Deep inside, I've never felt alive

Niets. Vroeger wou ik altijd mijn laptop uit het raam gooien, maar toen kreeg ik een nieuwe :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Mijn leven?:p

Bad decisions make good stories.

Mijn wiskunde boek. Serieus. Dat ding maakt me gek D:
    Oh, en wat Nimh zegt, mijn oude laptop, die was zooooo sloom. Deze gelukkig niet (:

There is freedom in the dark.

VAn het weekend het weer
    Ik ging kamperen en zaterdag hing er 1 regenwolk boven Nederland, precies boven de plek waar ik kampeerde

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Mijn zusje en mijn schoolwerk.
    Oh en soms de afstandbediening van de tv, hij werkt niet meer zo goed en daar raak ik ook geïrriteerd van.

Mijn computer en mijn laptop. Heb het al meerdere keren bijna gedaan (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mijn pa.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Beckett schreef:
    Mijn computer

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Bio en Ak, want ik heb voor allebei de vakken morgen een toets en heb nog niet geleerd :W

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Beren schreef:
    Mensen. De meest irritante dingen die je maar kunt bedenken (cat)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik wil nu echt mijn Computer uit het raamn gooien! ik probber normaal in te loggen op facebook, maar wat doet ie? hij heeft een telefoonnr nodig! geefik die, zou ik een sms moeten krijgen maar wat krijg ik? niks! :@

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Mijn computer. Soms is hij zo enorm traag dat ik echt weleens de neiging krijg om hem uit het raam te gooien. En het is ook heel erg verleidelijk om mijn mobiel uit het raam gooien, stom rot ding. ><

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Beckett schreef:
    Mijn computer

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

De facebook app voor android. Geeft vaak zomaar aan dat ik geen internet heb. Grom.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Mijn mobiel voornamelijk. Maar op dit moment mijn vriend ._.

-