• A logical explanation for everything


    'Normale mensen' hebben voor alles een logische verklaring, alles moet logisch zijn, maar wat als de wereld van de stervelijken en de ontstevrlijken elkaar kruisen? Welke logische verklaring is er voor het feit dat de ontstervelijken niet ouder worden?



    Ik weet nog niet helemaal waar ik met het verhaal heen wil maar zouden jullie het lezen?


    Leuk?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 13:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling


    Don't be like the rest of them, darling

    Sounds good to me (flower)


    In each locker you can find love, but you'll need the right key for it.

    klinkt best wel interresant... als de verhaallijn ook leuk is, zal ik hem best wel lezen:D


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Klinkt niet echt als een story voor mij - ik hou niet zo van fantasy en verhalen met sterfelijken lijken me niet iets voor mij om te lezen.. - maar ik vind het wel origineel! Ik heb 't nog niet eerder gezien, dus ik vind het een goed idee en ik denk dat er best wel wat mensen zouden zijn die dat willen lezen :3


    “Love is a contradiction.”

    Bwaa. Ik lees OP en fantasy. Maar aangezien je onsterfelijken al verkeerd schrijft, denk ik niet dat ik zal lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    XD sorry.. Ik haal wel altijd mijn text door een spellings controle hoor ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ergela schreef:
    Bwaa. Ik lees OP en fantasy. Maar aangezien je onsterfelijken al verkeerd schrijft, denk ik niet dat ik zal lezen.


    comfort in c h a o s

    TheRumIsGone schreef:
    XD sorry.. Ik haal wel altijd mijn text door een spellings controle hoor ^^

    *tekst
    *spellingscontrole
    Die spellingscontrole haalt er bij lange na niet alle fouten uit.
    En dan nog; voor dat ik het zou moeten lezen, zou ik een uitgebreidere samenvatting moeten hebben. Dat zijn misschien de slagzinnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Warn me (nerd)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.