• wnt ik heb met susan Ruud en Roel gestalkt x3
    en toen ginge we met demi & eva nr demi's opa & oma en toen ginge ruud en roel ons stalken x3
    en toen gingen se met ons mee nr die opa en oma x3

    en voor het eerst hebk ruud verlegen gesien n_n weetje hoe schattig [/oke dat was overdreve nicol je haat hem x3 mr goed] uhh.. x3 en eva werd gemarteld door de hond daar wnt die haalde de hele tijd haar pootje langs eva's shirt en sat dan aan haar tiet x3 whaha

    ook wel is so'n tussenuurgehad? x3

    mr ik ga nu moet nr de mediamarkt


    We can only learn to love by loving.

    wij mogen niet van school af. want als je eenmaal die dag buitende poort bent geweest kom je er niet meer in. school suckt


    So Wrong, It's Right <3

    Gott XD Vet leuk. Nee heb nooit tussen uren heel weinig uitval en als er wat uitvalt eerste uur of laatste. ):


    I do not hook up.

    wij mogen niet van school af. want als je eenmaal die dag buitende poort bent geweest kom je er niet meer in. school suckt

    bij ons mag da wel n_n
    en wij moge nr de supermarkt en nr de vijver x3
    en nr de andere sgool in de buurt


    We can only learn to love by loving.

    dat van mij was gister ook leuk:D
    ik+vrienden gingen naar de Super de Boer, broodjes bapao halen... er bleek gwn een magnetron in de winkel te staan; gingen we de broodjes ontploffen (waren ze niet zo blij mij; dus we zijn de winkel uit gezet^^)


    I am an idiot, I move.

    ik heb heel vaak tussenuren xd
    maar dat kom door men examenjaar

    Oeh, das relax. Ik heb 2 uur 'gespijbeld' onder de smoes dat ik voor de schoolkrant werkte. Mensen van de schoolkrant kunnen vrij vragen voor de lessen, hoeven ze alleen maar een briefje in te vullen. Dus wij naar het zwembad/hotel fietsen waar wij een verslag over moesten schrijven maar ze lieten ons niet door. Dus wij naar de Mac gaan en de Appie Heyn om de tijd te doden.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb heel vaak tussenuren xd
    maar dat kom door men examenjaar

    Wij toen juist niet aangezien het heel belangrijk was om de lesstof binnen te krijgen.
    Goh nu klink ik net als een leraar...


    No growth of the heart is ever a waste

    Vet Lolx xD wij moesten vandaag naar de stads schoiuweburg utrecht.. met school maar het was wel lol xD
    en gelukkeg waren we om 1 uur uit :Y)


    A Noble was Born in Chaos

    wij mogen niet van school gaan -.-' wij moeten in zo'n vet saaie mediatheek zitten en dan stomme stomme dikke opgeblazen Mevr. Schneidder die zegt wat je wel en niet mag doen.. je mag zelf niet eens op Quizlet :O
    echt rampzalig, behalve als je met je vriendinnetjes natuurlijk kunt vermaken ^^ wat meestal wel wilt lukken xD maar toch is het echt überdodelijk

    Wij mogen tot na de herfstvakantie geen tussenuur hebben:(


    -

    dat van mij was gister ook leuk:D
    ik+vrienden gingen naar de Super de Boer, broodjes bapao halen... er bleek gwn een magnetron in de winkel te staan; gingen we de broodjes ontploffen (waren ze niet zo blij mij; dus we zijn de winkel uit gezet^^)


    Broodjes ontploffen <3333


    -