• ik heb dus een probleem met een jongen,
    ik zit in de 2e, en hij ook.
    vorig jaar halverwege 1e was ik ook al op hem, en hij dus ook op mij,
    alleen we durfden elkaar niet te vragen...
    toen dit jaar ging het weer zo, alleen dan wat closer enz, we waren beste vrienden en ik wist van hem WEL dat hij me leuk vond maar hij dacht dat ik iemand anders leuk vond,
    alleen nu ben k dus nog steeds op hem...
    ik kan hem NIET uit m'n hoofd zetten, alleen zijn er wat kleine probleempjes met hem
    #: een paar andere meisjes vinden hem ook leuk.
    #: hij rookt/blowt/drinkt :s
    #: hij is heel agressief
    #: en op msn/houtbewerking doet hij heel anders.

    we hebben dus ambt vakken op school, onderandere houtbewerking,
    dan zitten we altijd naast elkaar te lachen enz, ik weet veel van zijn geheimen en problemen en hij de mijne ook, maar toch probeert iedereen zijn aandacht te trekken (concurentie dus)
    ik weet dat ik opzich wel kans bij hem kan maken maar ik weet niet of hij op mij is....
    maar dan is hij dus heel lief en op msn en alles. en smsen en w'appen enz. alleen op school bij zijn vriend doet hij anders, dan negeert hij me half en kijkt alleen naar mijn vriendin, (ze is vrij dik) en hij valt op dun zei hij, niet dat ik zo dun ben ofzo, maar ik ben gewoon normaal...

    en het feit dat hij rookt/blowt/drinkt/agressief is vind ik niet prettig, hij heeft hogere klassers een bloedneus geslagen, ik ken ook zijn lieve kanten, en elk mens heeft positieve en negatiefe kanten..
    alleen zijn zijn negatieve kanten sterker -.-
    mijn hoofd wil niet van hem houden maar mijn hart doet het,
    en het liest zou ik gewoon mijn lippen op de zijne drukken en hem een hele stevige knuffel geven, alleen hij vind dat bestwel raar als je zomaar een jongen een knuffel geeft (wat ik normaal wel doe bij vrienden)

    ik weet dus niet wat ik ermee moet, de hele tijd denk ik aan hem. en denk ik "wat als hij me niet leuk vind en ik het toch zeg" dan faal ik en lacht iedereen me uit en is dat slecht voor m'n reputatie, ik ben iemand die graag zekerheid heeft.

    misschien hebben jullie tips wat ik ermee moet? m'n vriendin hoorde hem al uit, maar daar ben IK niets wijzer van geworden, misschien hebben jullie tips om het te laten of om er voor te gaan ofzo, want ik raak echt in de war....

    xxLimei


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik zou met hem praten over zijn gevoelens zeg maar, en als hij zegt dat hij verliefd op je is zou ik zeggen dat je dat ook bent, maar dat hij kanten heeft die je niet aanstaan. Eerlijkheid duurt het langst.
    niet dat ik zoveel van liefde af weet, 0 boyfriends


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Afleiding zoeken is het enige wat ik an bedenken, want ik wordt namelijk nooit verlieft op zulke mensen :W
    Vaak wordt het langzaam minder.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    #: een paar andere meisjes vinden hem ook leuk.
    #: hij rookt/blowt/drinkt :s
    #: hij is heel agressief
    #: en op msn/houtbewerking doet hij heel anders.

    Ik had een vriend die rookte, blowde, dronk en erg agressief was - dat bleek pas later. What did he give me? A black eye.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dit zijn dingen waar mijn verstand niet bij kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn beste vriendin heeft met zo iemand, maar je merkt dat hij wel steeds minder blowt/drinkt/rookt voor haar dus als jullie hebben misschien doet hij het ook wat minder?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Leela schreef:
    #: een paar andere meisjes vinden hem ook leuk.
    #: hij rookt/blowt/drinkt :s
    #: hij is heel agressief
    #: en op msn/houtbewerking doet hij heel anders.

    Ik had een vriend die rookte, blowde, dronk en erg agressief was - dat bleek pas later. What did he give me? A black eye.

    Daarnaast is die jongen nog maar veertien jaar en mag hij absoluut niet drinken. En anders heb ik later een leuke zak om te behandelen: mishandeling.
    Voor mij alleen maar leuk, lekker straffen geven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    weetje, altijd naar je hart luisteren! go get him! je kan het wel (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leela schreef:
    #: een paar andere meisjes vinden hem ook leuk.
    #: hij rookt/blowt/drinkt :s
    #: hij is heel agressief
    #: en op msn/houtbewerking doet hij heel anders.

    Ik had een vriend die rookte, blowde, dronk en erg agressief was - dat bleek pas later. What did he give me? A black eye.


    ik denk niet dat hij me zomaar zal slaan ofso. maar hij heeft duidelijk wel problemen enz,

    dankje voor al jullie reactie's enz,


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.