• Ik heb spanningshoofdpijn en ben dus vaak ziek. Ik heb hierdoor bijna de helft van 4vwo gemist vorig jaar. Ze hebben me over laten gaan naar de 5e, maar een paar weken terug ging het niet meer. Ik ben nog steeds vaak ziek en heb dus een redelijke achterstand op gebouwd. Ik hield het niet meer bij en na een gesprek met school hebben we besloten dat ik volgend jaar naar 5havo.
    Resultaat: Ik voel me een faal. Ik weet dat ik het kan, maar door mijn hoofdpijn gaat het gewoon niet. Ik heb moeten 'opgeven' terwijl ik geen opgever ben. It hurts.
    Pluspunt: Ik hoef de rest van het jaar geen proefwerken/huiswerk meer te maken en ga minder uren volgen. Ik hoef alleen SE's in te halen van 4havo. Maar dat maakt nog niet echt dat ik me beter voel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is erg... vervelend. Is er geen oplossing voor de hoofdpijn?
    En is er op school niet dat je na de havo nog 5 en 6 vwo kan doen? Dat hebben wij wel. Je stroomt dan door.


    Food.

    Scharry schreef:
    Dat is erg... vervelend. Is er geen oplossing voor de hoofdpijn?
    En is er op school niet dat je na de havo nog 5 en 6 vwo kan doen? Dat hebben wij wel. Je stroomt dan door.


    Er is geen medicijn voor dit soort hoofdpijn. Ik wordt wel gemasseerd en accupunctuur etc.
    Ja dat kan wel, maar dat ga ik niet doen. Anders had ik net zo goed kunnen blijven zitten dot jaar. Maar omdat we niet weten hoe mijn hoofdpijn zich volgend jaar gaat gedragen, is dat geen optie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het erg jammer dat je dat gevoel hebt.
    Ik heb dat idee zelf nit als ik jou verhaal lees; je doet je best en het is niet dat je niet wilt, je word beperkt door je hoofdpijn. Zolang jij het wel wilt vind ik niet dat je faalt (:

    Heel veel sterkte, metvdeze situatie en met de spanningshoofdpijn (K)

    Krullieees schreef:
    Ik vind het erg jammer dat je dat gevoel hebt.
    Ik heb dat idee zelf nit als ik jou verhaal lees; je doet je best en het is niet dat je niet wilt, je word beperkt door je hoofdpijn. Zolang jij het wel wilt vind ik niet dat je faalt (:

    Heel veel sterkte, metvdeze situatie en met de spanningshoofdpijn (K)


    Tell me about it, stud.