Hallo, ik zoek iemand die trailers kan maken, en dat ook al vaker hebben gedaan, of er wel goed in zijn. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar het lukt me echt niet. Of mijn computer vliegt uit het raam , Het gaat om deze story. het is een beetje titanic achtig, iedereen kent vast wel dat verhaal over die boot. Zo moet hij een beetje worden.
- Home
- Forum
- Story problemen
- Trailer maken?
Trailer maken? - Story problemen
-
12 april 2012 - 16:5712 april 2012 - 16:59
Ik wil wel, wil je voorbeeldje zien?
Maar dit weekend ben ik er niet, dus dan moet je ongeveer een weekje wachten op je trailerL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
12 april 2012 - 17:00Spotvogel schreef:
Ik wil wel, wil je voorbeeldje zien?
Maar dit weekend ben ik er niet, dus dan moet je ongeveer een weekje wachten op je trailer
Is goed Ik kan wel wachten haha.. x12 april 2012 - 17:03Het valt mij op dat je nu al regelmatig veel topics over hetzelfde thema hebt geopend. Ik zou oppassen als ik jou was. Zet de volgende keer alles in 1 topic.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
12 april 2012 - 17:04
Dat is mijn meest recenteL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
12 april 2012 - 17:07Spotvogel schreef:
Dat is mijn meest recente
Wow, die is echt leuk!12 april 2012 - 17:08Errin schreef:
Het valt mij op dat je nu al regelmatig veel topics over hetzelfde thema hebt geopend. Ik zou oppassen als ik jou was. Zet de volgende keer alles in 1 topic.
ja, klopt sorry! Het valt mij op dat je gelijk hebt haha, de volgende keer zou ik gewoon alles in een doen. daar kom ik eigenlijk laat achter x12 april 2012 - 17:08
Dit was mijn allereerste
Wil je een lange of korte?
Heb je een bepaald nummer dat je erin wilt? Bepaalde filmpjes?L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
12 april 2012 - 17:11Spotvogel schreef:
Dit was mijn allereerste
Wil je een lange of korte?
Heb je een bepaald nummer dat je erin wilt? Bepaalde filmpjes?
Wow haha, jij bent er echt goed in
Lange, Eh.. Birdy - shelter & stukjes van de titanic zelf, One direction - one thing & what makes you beautifull
een nummer: celine dion - my heart will go on12 april 2012 - 17:12Komt Birdy overeen met jouw idee van je hoofdpersonage?
Want dan kan ik meerder filmpjes van haar gebruikenL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
12 april 2012 - 17:13Spotvogel schreef:
Komt Birdy overeen met jouw idee van je hoofdpersonage?
Want dan kan ik meerder filmpjes van haar gebruiken
Ja, best wel.12 april 2012 - 17:21Het kan wel zijn dat YouTube de audio gaat claimen van Celine Dion. Ik kan het maar zeggen
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
12 april 2012 - 17:24Errin schreef:
Het kan wel zijn dat YouTube de audio gaat claimen van Celine Dion. Ik kan het maar zeggen
Aha, als dat gebeurt doe dan.. ehm -Justin bieber - boyfriend- ofzoiets12 april 2012 - 17:30xMrsStyles schreef:
Je neemt het best wat onbekende muziek tenzij je met iMovie werkt, dan heb je geen problemen. Covers van Glee zijn meestal ook wel safe.
(...)
Aha, als dat gebeurt doe dan.. ehm -Justin bieber - boyfriend- ofzoietsMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
12 april 2012 - 17:35Errin schreef:
(...)Je neemt het best wat onbekende muziek tenzij je met iMovie werkt, dan heb je geen problemen. Covers van Glee zijn meestal ook wel safe.
ohw zo[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:00 ]
16 april 2012 - 15:29