• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmmm, daarom ben je nu dus zo. Ik wil je wel eens van de andere kant zien." zei ik. "En ikzelf, uuhm. Tja, ik had geen ouders. Ben alleen op gegroeid en heb mezelf op de been gehouden. Ik kom uit het oosten van Nederland en uuuhm wat wil je nog meer weten?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, gewoon dingen die jij denk dat ze belangrijk zijn en waarom wil jij mij wel eens zien van de andere kant? Hoe ik vroeger was?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nooit..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Omdat ik benieuwd ben hoe je toen was. Je kunt het ook vertellen, als je wilt natuurlijk." Ik werd nu wel redelijk nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik vergalde zo beetje ieder zijn leven. Kort gezegd..' Ik keek Damon eventjes aan. 'Ik blijf liever hoe ik nu ben.'


    [Ben ff douchen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam. "Ja.. Dat kan ik wel snappen. Dat had ik niet achter je gezocht." zei ik eerlijk. Dat had ik echt niet verwacht van hem. Tja, zo zie je maar. Mensen veranderen.

    [Okaay, tot zo.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte. 'Ik vertel die dingen ook niet graag. Mensen gaan dan altijd zo raar naar je kijken.' Ik zuchtte eventjes. Ik keek naar Damon. Ik bleef een tijdje kijken en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik knikte. "Dat snap ik." zei ik en glimlachte terug naar hem. "Stom hoor dat ze je erop aankijken. Je bent nu toch heel anders, dat andere was."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dat weet ik. Zal wel iets te maken hebben met eerste indruk zegt alles.' Ik bleef Damon nog eventjes aan kijken voordat ik weer naar de wolken keek. 'Ik wou hier een nieuwe start maken. Niemand kent me, niemand weet hoe ik ben of was,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nou je maakt een goede nieuwe start" zei ik glimlachend. "Je bent aardig en je wilt niemand levens meer verpesten. Dus je doet het goed." besloot ik en lachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ben er weeer! iets teveel cocktails gehad maar ik kan nog typen haahha.]

    Luca Jones
    Ik blijf ook in stilte zitten en adem zo af en toe haar geur in. Misschien vind ik dit wel iets te fijn.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik met een glimlach. Eventjes sloot ik mijn ogen, maar al gauw opende ik ze weer. Ik keek naar Damon. 'Wat doe jij het liefst?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Misschien moet je een leuk liedje voor jezelf zingen? Ik zucht en begin te neuriën, misschien leidt het wel af. Wie weet, stopt het zelfs voor vandaag. Oké, don't get your hopes up. Zachtjes laat ik het neuriën veranderen in zingen. Goh, triest hoor. Op je bed zitten, met opgetrokken knieën, zitten zingen omdat je niet goed bij je hoofd bent. Waarom wilde ik ook al weer een opsluit-dag?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Slapen, feesten en rond vrienden zijn." zei ik en knikte instemmend, "Jij dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ben dat nog een beetje aan het uitvogelen. Al zou ik dit wel vaker willen doen,' zei ik met een glimlachje. 'Verder teken ik graag,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Dan doe je het toch vaker." zei ik glimlachend. "Oooh, tekenen?" vroeg ik hem toen ik hoorde wat hij zei, "Wat leuk, dat doet mijn nichtje ook."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.