• Ik heb zin om hunger games -fanfics te lezen. Kom dus niet met One Direction of Justin Bieber.

    Ik heb wel één belangrijke eis: Ik wil dat je het boek hebt gelezen. Het kan me niets schelen dat je de film hebt gezien. Waarom wil ik dit; omdat ik de gekste verhalen ben tegengekomen.
    En ga het verhaal ook niet helemaal herschrijven. Daarmee bedoel ik Katniss en Peeta hebben bestaan of gaan bestaan.

    Ik hou ervan als de leestekens worden gebruikt en er niet te veel schrijffouten in staan. Verder moet het origineel zijn.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 13:53 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    "Let the game begin."
    “Vrolijke hongerspelen, iedereen.”
    Alle kinderen tussen de 12 en 18 jaar worden bijeen gedreven. Het doet me denken aan hoe de vissen in een versmalde stroming zwemmen. Vanuit mijn ooghoek van ik een glimp op van Flint. Hij lacht me bemoedigend toe en ik denk terug aan wat hij nog geen uur geleden had gezegd. “Er zijn vier ticketjes met jouw naam op. Je wordt niet getrokken. Dat kan niet.” Genda White houdt haar jaarlijkse speech over hoe belangrijk de spelen zijn en hoe dankbaar we moeten zijn voor het bestaan ervan. Naast me prevelen een paar meisjes een kort gebedje. Alleen meisjes. De jongens hoefde zich geen zorgen te maken. Niet deze keer.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:50 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    The fiftieth annual Hunger Games || Haymitch Abernathy

    You think it's simple to survive.
    Murdering and fight, and play it clever.
    The only thing you'll have to do.
    Actually, it is the same as hunting.
    And who can't do thát.
    But you forgot one thing.
    You don't know what the new challenge is.


    MAKE YOURSELF READY FOR THE SECOND QUARTER QUELL




    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR