• Lijkt me zwaar, zwaar pijnlijk. Beetje verkeerd ingeschat. :'D



    Je zal er ook maar staan daar en dat ineens voor je neus zien gebeuren. Dan krijg je volgens mij ook spontaan een hartverzakking. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:58 ]


    Til hug og blod.

    Het zou me echt verbazen als hij niks heeft gebroken. Alleen al als ik er naar kijk, kan ik me bijna zijn pijn voorstellen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Het zou me echt verbazen als hij niks heeft gebroken. Alleen al als ik er naar kijk, kan ik me bijna zijn pijn voorstellen


    Ik heb ook meer dan een beetje medelijden met zijn ribben, die volgens mij wel tegen dat rek aan geknald moeten zijn.


    Til hug og blod.

    Auw. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    auwtch D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    XD.. Auw.. Ik wil niet weten waar zijn ballen dan beland zijn.. :S

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    XD.. Auw.. Ik wil niet weten waar zijn ballen dan beland zijn.. :S


    Lol, daar had ik nog niet eens over nagedacht. :'D
    Nou, hij heeft òf heel veel 'geluk' en valt net naast zo'n stang ... Of hij is extra zwaar de lul.


    Til hug og blod.

    Hahaha, hoe dom!


    The odds are néver in our favor.

    oh god dat doet me denken aan het concert van Will and the People. Die zanger dacht: leuk, ik ga even crowdsurfen, dus hij springt zo van het podium af, waardoor niemand het verwachte en hij daarna op de grond terecht kwam. Echt omg, en daarna deed hij het gewoon nog een keer :')


    As travars

    Totoro schreef:
    oh god dat doet me denken aan het concert van Will and the People. Die zanger dacht: leuk, ik ga even crowdsurfen, dus hij springt zo van het podium af, waardoor niemand het verwachte en hij daarna op de grond terecht kwam. Echt omg, en daarna deed hij het gewoon nog een keer :')


    Drugs, man. (krul)


    Til hug og blod.

    gespiest!(cat)


    Miep

    Auw.
    Dus, een wijze les voor alle artiesten, kijk goed naar de ruimte tussen de fans en jezelf voordat je gaat crowdsurfen.


    Food.

    En straks ook zonder tanden :x

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:08 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Lol, daar had ik nog niet eens over nagedacht. :'D
    Nou, hij heeft òf heel veel 'geluk' en valt net naast zo'n stang ... Of hij is extra zwaar de lul.


    Xd Ja idd.. Kan me eerlijk gezecht niet zoveel schelen Xd.. Zometeen zit hij met een IJspack op zn ballen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Lol, dan ben je wel erg scheef :'D.


    i put the fun in funeral

    Beckett schreef:
    En straks ook zonder tanden :x

    Dat dacht ik dus ook ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page