• Baby, you've been had.


    Janah is een ijverige student. Ze zit midden in haar examenperiode wanneer ze een ongeluk heeft. Dan gebeurt het ondenkbare. Haar ziel wordt uit haar lichaam onttrokken terwijl haar lichaam nog leeft. Is ze gedoemd om voor eeuwig op aarde rond te zwerven? Of is dit tijdelijk? Kan ze terug in haar lichaam of is tijdelijk tot wanneer haar lichaam sterft?

    Ik ben pas weer begonnen met een verhaal. Dus dit is pure reclame. (cat)
    Ik ben niet van plan hem zo lang te maken in verband met dat ik het druk heb over het algemeen. Het verhaal zal zo'n 15 hoofdstukken lang worden, dus een perfect tussendoortje. :Y)

    Enjoy.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Doet me een beetje denken aan Insideous, maar lijkt me wel leuk :Y). I shall read this story that has sprung from your mind :Y).

    Maar moet het niet zijn, 'you've been bad' of snap ik iets niet?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Doet me een beetje denken aan Insideous, maar lijkt me wel leuk :Y). I shall read this story that has sprung from your mind :Y).

    Maar moet het niet zijn, 'you've been bad' of snap ik iets niet?

    Wat is Insideous?

    Nee, het is 'Baby, you've been had". Lily of the valley is namelijk een liedje dat volgt op flick of the wrist en dat zinnetje is het koppelstuk tussen de 2 verschillende liedjes. + ik vond het op zich wel mysterieus/tof. :Y) Ieder hoofdstuk heeft een zin uit dat liedje. Al heeft het liedje op zich niets met mijn verhaal te maken. =)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Typfout, excuse me, het Insidious.

    Het is een film over een jongentje dat s nachts uit zijn lichaam treedt en op een nacht te ver gaat in de droomwereld. Een demon houdt zijn ziel geest gevangen om zijn lichaam te kunnen overnemen wanneer het zwak genoeg is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Typfout, excuse me, het Insidious.

    Het is een film over een jongentje dat s nachts uit zijn lichaam treedt en op een nacht te ver gaat in de droomwereld. Een demon houdt zijn ziel geest gevangen om zijn lichaam te kunnen overnemen wanneer het zwak genoeg is.

    Ohnee, ik heb het niet over demonen. :Y)

    Al was dat wel misschien een toffe toevoeging.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Beter van niet, because that movie is the only one that has ever scared the living shit out of me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Beter van niet, because that movie is the only one that has ever scared the living shit out of me.

    Gaat ook niet met wat ik in gedachten heb. =)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:22 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klinkt leuk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.