• Lijkt het jullie wat? Dan ga ik dit ook hier uploaden. :]
    Yay or nay? :]

Een 76-jarige vrouw kijkt op haar sterfbed, anno 2069, terug op haar verleden, als jonge vrouw in Californië. Haar leven is niet altijd even gemakkelijk verlopen. Zo heeft ze op jonge leeftijd haar eerste kindje verloren en vind zichzelf vervolgens alleen op de wereld. Ze maakt lange en inspirerende reizen, die haar uiteindelijk terugbrengen naar haar geliefde, waarmee ze haar verdere leven verslijt. Al zijn beiden zo veranderd, dat ook dat een verbitterd einde is.

1

Ik ontmoette Michael toen ik achttien was en een opleiding volgde tot lerares voor jonge kinderen. In September leerde ik hem kennen en ik weet nog goed hoe hij me meteen opviel, toen hij met een groep vrienden binnen kwam lopen. Samen met twee vriendinnen was ik op een vroege vrijdagavond wat gaan eten bij een klein Mexicaans restaurant, voor we gezellig uit zouden gaan. Hij droeg simpele, blauwe jeans boven een paar versleten Vans en een wijd T-shirt met een opdruk van de band “Guns N' Roses”. Ik kon een flink aantal tatoeages op zijn arm zien en een deel van twee anderen boven het shirt uitsteken, die net tot zijn nek kwamen. Hij had flinke stretchers in zijn oren, wat ik kon zien omdat zijn pikzwarte haar vrij kort geschoren was. Nog een piercing sierde zijn gezicht daarnaast; Een ringetje door zijn lip. Zijn ogen gingen verscholen achter een zonnebril, maar bleken zo licht bruin te zijn dat ze goud leken. Hij deed hem af om een andere groep te begroeten, die elkaar grotendeels leek te herkennen van beide kanten. Het duurde niet heel lang voor zijn blik ook wat verder kwam dan zijn bekenden en op mij leek te vallen. Voor een kort moment bleven zijn ogen op mij hangen en ik voelde hoe ik vrij snel rood begon te kleuren. Ik was op dat moment al in staat om op elk aannemelijk aanbod van hem in te gaan en schaamde me er voor. Mijn vriendinnen viel het echter ook al vrij snel op dat we een oogcontact spelletje speelden vanaf dat moment, waarbij we elkaars blik probeerden te vangen of juist te ontwijken. Ze hadden het er continue over en fantaseerden zonder enige schaamte hardop, alsof ik er niet eens bij was! Ik had nauwelijks nog honger en mijn eten bleef vrijwel onaangetast staan, terwijl ik nerveus slokjes van een cocktail nam. Ook zijn vrienden moest het opgevallen zijn, want het werd vrij rumoerig rondom hem aan de bar. Aanmoedigende klappen werden op zijn rug gegeven en mijn vriendinnen drongen aan dat ik naar hem toe moest gaan. Na de tweede Margarita werd ik zo gek van de zenuwen en het aandringen, dat ik plotseling opstond. Nu had ik geen keuze en ik voelde me heel verlegen bij het merken dat het een stuk stiller werd.

Yay-nay material for Quizlet?

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:35 ]

Til hug og blod.

Yay. *O*

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Yay. *O*

Oh goody! *O*

Til hug og blod.

Meer liefhebbers?

Til hug og blod.

Assassin schreef: