• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Dragneel Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:50 ]

Chiya
    'Oh,' zei ik. Ik weet of het somber klonk.

Dylan

'Alleen weet ik nu niet meer als het dezelfde betekenis voor me had als eerst,' mompel ik dan. Zal ik Chiya leuk vinden? Binnen één dag? Ik begon na te denken en vergat de hele film. Ze is niet verkeerd, heeft humor en die zoen..wat betekende die eigenlijk voor me?

The duty of youth, is to challenge corruption.

Chiya
    Ik besloot het daar bij te houden en probeerde me te richten op de film. Dat lukte alleen niet zo goed. Ik voelde een ongemakkelijke sfeer hangen.

[Sorry, late reactie. Zat niet achter de computer maar ik liet Q gewoon online :')]

[ Ohh, is niet ergg ben dus gewoon ziekk -___- Voedselvergiftiging..]

Dylan

Ik ging recht op zitten en keek haar toen aan. De kamer was donker, op het licht van de tv na. Ja ik had een tv in mijn kamer, handig he? Ik keek Chiya aan. Een manier om te weten wat die kus betekende. Ik boog voorover en drukte onverwachts zacht mijn lippen op die van haar.

Chiya
    Verbaasd liet ik het over me heen komen. Na een tijdje duwde ik hem van me af.
    'W-wat was dat?' Oké, het was niet slecht, maar het was gewoon onverwachts of zo. Anders had ik niet zo gereageerd.

[Awh, beterschap :(]

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:48 ]

[ Thankss ]

Dylan

Verward keek ik even, 'Sorry,' zei ik uiteindelijk. 'Ik ehh, ' begin ik dan maar weet eigenlijk niet veel te zeggen. Ik weet het nu wel zeker, maar van haar weet ik het niet..

Chiya
    Ik wist eigenlijk ook niet wat ik moest zeggen. Spontane, grappige, zekere Dylan zag ik nu helemaal niet meer, best raar eigenlijk.
    Ik stond op. 'Geeft niks. Maar ik denk dat ik ga.' Ik keek op de klok. 'Kun je binnen ook gepakt worden of ben je dan zo goed als veilig?'

Dylan

Ik staar even, 'Geeft niks,' zegt ze dan. 'Maar ik denk dat ik ga.' zegt ze terwijl ze een blik op de klok richt. half 12. 'Kun je binnen ook gepakt worden of ben je dan zo goed als veilig?' vraagt ze dan. Het zelfverzekerde meisje was verdwenen en in plaats die plaats was een verward meisje gekomen.
    Ik schudde mijn hoofd, 'Je kan ook gepakt worden,' begin ik dan. 'Die zelfde mensen van buiten heb je ook binnen,'

Chiya
    'Fijn dan,' zuchtte ik. 'Gaat wel lukken. Tot morgen.' Ik sloot de deur achter me en rende door de gangen. Moest ik ook nog naar de andere kant van heel de school. In mijn kamer plofte ik op mijn bed. Ik wilde mijn rugzak pakken voor morgen. Maar die was natuurlijk nog bij Dylan.
    'Lekker gedaan, Chiya,' zei ik zacht in mezelf. Ik had geen zin meer om hem op te halen. Maar mijn tekenblok zat er nog in...
    Nee. Gewoon niet doen.
    Het was oorlog in mijn hoofd.
    'Wapenstilstand,' zei ik toen ik in bed ging liggen en mijn ogen dichtdeed.

[Omg eens een lang stukje. :')]

[ Inderdaad, dat had ik dus ook,]

Dylan

Als ze de deur uit is laat ik me zuchtend op bed vallen, 'Fijn gedaan,' zeg ik dan licht geirriteerd. Ik sta op en doe het licht aan van mijn kamer. Ik keek op het andere bed en zag daar haar rugzak zitten. Zal ik het brengen of niet? Ik twijfelde en pakte toen toch de rugzak.
    Ik liep naar Chiya's kamer toe en klopte op haar deur. Ik schreef nog snel een briefje en plakte het op de rugzak waarna ik snel weer wegging.

Je was je rugzak vergeten, eh ik hoop niet dat ik nu iets heb verpest voor onze vriendschap want dat zou ik echt niet wilen
    - Dylan

Chiya
    Ik hoorde vaag geklop op de deur. Half slapend deed ik de deur open en zag ik mijn rugzak met een briefje.
    Ik gooide mijn rugzak in een hoek neer en sliep verder.
    Volgende morgen was ik toch wel benieuwd naar het briefje. Het viel me nog mee dat ik het nog onthouden had, ik slaapwandelde volgens mij zelfs.
    Ik las het briefje en glimlachte onbewust.

Dylan

Ik wordt wakker en zie dat mijn tv nog aanstaat. Dan schieten de beelden van gisteren door me heen en ik zucht. Twijfelend maak ik mezelf klaar en ga dan richting de eetzaal. Wat nu?

Chiya
    Ik liep met moeite naar de eetzaal. Ik weet niet waarom ik zo moe was, ik ging vaak nog later naar bed, dus dat moest geen moeite zijn. Was het dus wel.
    Ik ging op een stoel zitten. Ik wist niet naast wie, het maakte me niks uit ook.

Dylan

Nadat ik was eten had gepakt keek ik de zaal rond. Ook Chiya kwam binnen even als Alexis en Dustin. [ Mijn andere personages ] Ik wist nog steeds niks van Chiya af, en dan bedoel ik hoe ze reageerde op het briefje.

Chiya
    Ik keek een beetje rond en zag Dylan zitten. Na het ontbijt liep ik naar hem toe. Ik was wat wakkerder.
    'Ik heb je briefje gezien,' begon ik. 'Maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik er van moet denken.' Dat was waar. De oorlog in mijn hoofd was weer begonnen. De ene zei dat ik Dylan leuk vond en de andere zei dat ik er maar eens héél goed over na moest denken.