• wie heeft er nog een verhaallijn voor me?
    Het liefst iets over justin drew Bieber.

    Een verhaallijn moet uit jezelf komen, anders wordt het moeilijk om te schrijven. Ik zou bytheway ook geen Justin Bieber doen omdat mensen daar nu nogal zat van zijn. Doe gewoon onbekende personen ^^


    26 - 02 - '16

    Een verhaallijn moet je zelf verzinnen, het schrijven gaat niet gemakkelijk met verhaal verzonnen door iemand anders, en zoals Edith zei, Justin Bieber zijn de meesten nu wel zat, met onbekende personen kun je meer..


    Ex astris, sciencia

    Ik denk dat je best zelf iets probeert te bedenken. Anders zit je vroeg of laat toch vast.
    Dingen die niet uit jezelf komen schrijven niet echt vlot. En het is ook niet echt leuk om iets te schrijven wat iemand anders verzonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ga geen verhaallijn voor je verzinnen, maar ik wil je best helpen, aangezien het moeilijk is om iets origineels te verzinnen tegenwoordig. Ik ben het ook wel met de andere eens en daarom is het ook toch veel leuker om je 'eigen' verhaal te schrijven? En ja, JB kotst iedereen alweer uit qua verhalen, onbekende personen vind ik persoonlijk veel leuker én je kan er meer mee. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Edith schreef:
    Een verhaallijn moet uit jezelf komen, anders wordt het moeilijk om te schrijven. Ik zou bytheway ook geen Justin Bieber doen omdat mensen daar nu nogal zat van zijn. Doe gewoon onbekende personen ^^


    comfort in c h a o s

    Een verhaallijn moet jezelf verzinnen zodat jij al je fantasie er zelf in kan stoppen. Anders wordt het al snel een niet zo goed verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I know, maar wat ideeen waarover ik het kan schrijven? ik heb wat inspriratie nodig

    xJoyBieber schreef:
    I know, maar wat ideeen waarover ik het kan schrijven? ik heb wat inspriratie nodig


    Depressie, fantasie koninkrijk, aliën invasie.. etc. :3


    26 - 02 - '16

    xJoyBieber schreef:
    I know, maar wat ideeen waarover ik het kan schrijven? ik heb wat inspriratie nodig


    Als je écht een JB story wil schrijven, doe dan alsjeblieft géén romantiek. Alsjeblieft NIET. Dat is gewoon zo standaard...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Thanks :D

    Schrijf een JB thriller?? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Schrijf een JB thriller?? (:


    Dat vind ik niet zo heel slecht idee haha