Ja, ik dacht, er zijn tegenwoordig zoveel zeiktopics -no offence, trouwens, blij dat jullie hier je verhaal kwijt kunnen- en ik lees zo weinig leuke dingen, laat ik zelf maar een keertje iets vrolijks meedelen.
Vandaag is dus mijn vader jarig, en mijn stiefmoeder belde me deze week om te vragen of ik met hen mee wilde gaan ontbijten bij een leuk koffie en taarthuisje waar ze gereserveerd had. Ik helemaal van mijn melk af omdat ik dus helemaal geen goede band heb met mijn stiefmoeder, al twaalf jaar niet. Maar ik heb toegestemd en ik moest mijn mond houden omdat het een verrassing was for my daddy.
Dus ik ging vanochtend naar mijn vader toe, die helemaal blij was dat ik daar stond, omdat hij dacht dat ik niet zou komen "want ik had niet gebeld om te vragen of het kon".
Ik heb hem zijn cadeau gegeven (twee mooie bongo bons waarmee hij eens een dagje uit met mijn stiefmoeder kan maken) en niet veel later vertrokken we dus, mijn vader nog steeds geen idee waar we naartoe gingen. Eerst hebben we nog mijn stiefzus opgehaald en toen gingen we verder.
En man, ik heb zo lekker en veel gegeten en goed gelachen met ons "gezinnetje" dat ik er nog misselijk van ben .
Je kan nu wel zeggen "moet ze daarom een topic maken?" maar gezien de band tussen mijn stiefmoeder en mezelf komen zulke momenten weinig voor en betekent het best wel wat voor me.
Anyways, nog iemand leuke familiemomenten om te delen? *O*
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.