• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    [Mijn topics + Laatste reactie]

    Jay Shawn Armstrong

    Ik zwom een stukje met Lilly op me rug. Echt last had ik er niet van. Na een tijdje liet ze zich weer van me rug glijden en zwom ze ervan door. Ik keek haar na. Ik haalde mijn schouders op en zwom weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cymbeline
    Ik grinnik zachtjes, en neem een slokje waarna ik mijn schouders ophaal. "Sorry hoor, koning. Maar dit is niet uw paleis." Plaag ik de jongen waarna ik de bodem opdrink, en het glas vervolgens naast me neerzet. Dit huis leek een beetje op mijn eigen huis - naast de drukte die er niet was omdat mijn beide ouders veel moesten werken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christiano

    'Echt wel´ grinnik ik. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en laat me daarna op een tuinstoel vallen.


    El Diablo.

    [Ben ik weer.

    Heb ik iets gemist en waar kan ik Carmella heen sturen? *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cymbeline
    Ik plof neer op zijn schoot en pak vervolgens zijn drankje uit zijn handen. "Puh," plaag ik hem met een zelfvoldane grijns waarna ik een klein slokje neem en hem dan vervolgens tevreden aankijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tyler

    Ik grijns, en kijk haar aan. Snel neem ik nog een slok van mijn drankje, en sluit dan even mijn ogen.


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik grinnik zachtjes en blaas dan plagend tegen zijn borst. Er zijn niet veel mensen bij het zwembad, of daaromheen zoals ik had gedacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christiano

    'Wat is er' grinnik ik. Ik open even mijn ogen en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Cymbeline
    "Je trekt een grappig gezicht," gniffel ik zachtjes terwijl ik hem zacht por. Dat deed ik vroeger altijd bij mijn broertje en uiteindelijk kreeg ik dan buikpijn van het lachen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christiano

    'Echt niet, een mooi gezicht' grijns ik. Ik doe snel mijn haar goed, en kijk haar daarna weer aan.


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik grinnik hoofdschuddend en strijk dan enkele lokken voor zijn ogen vandaan. "Zo." Glimlach ik trots wanneer het resultaat best goed gelukt is naar mijn smaak. En dat zonder professionele borstel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lilly Wilson

    Ik zwom nog een beetje met Jay en ging toen naar Amely, die nog steeds op het trappetje zat. "Is er iets?" vroeg ik terwijl ik met mijn armen op de zijkant ging hangen.

    Jean-Piero Shedden

    Ze bekeek me nog een keer en ik grijnsde. "Ja, dat zal ook wel niet zo moeilijk zijn." mompelde ze toen. "Ja en dat geloof ik ook echt als je me telkens weer bekijk." Ik glimlachte triomfantelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christiano

    'Staat het?' grijns ik, waarom vraag ik het nog? Alles staat me!


    El Diablo.

    Amely

    'Ja, maar het is beschamend' zei ik, en keek naar mijn voeten.


    El Diablo.

    Roxanne Lémieux

    "Dat moet je zelf weten." Ik stop snel met kijken, wat blijkbaar véél te opvallend is, en kijk even naar de mensen die buiten aan de bar zitten. "Ik denk dat ik zo maar naar binnen ga."


    Your make-up is terrible