• Ik moet voor school Schindler's list dus bekijken , en dat ben ik dus nu aan het doen, maar echt , wat een vreselijke film ... ik kan nog tegen vrij veel , maar dit vind ik echt verschrikkelijk ...
    heeft iemand hem al gezien ?

[ topic verplaatst door een moderator ]

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Nee, waarover gaat hij?

Ik vind het juist een goede film.

Your make-up is terrible

Ik ken hem wel maar ik heb hem niet gezien. Het verhaal is heel goed en mooi.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ja, dat is behoorlijk heftige shit, moest zelf een traantje wegpinken bij een van de eindscenes. Ik wil die film echt al sinds mijn elfde kijken. Nou, goddank dat het er toen nooit van gekomen is haha.
    Maar briljant in elkaar gezet, imo :].

No growth of the heart is ever a waste

Wanrooy schreef:
    Nee, waarover gaat hij?

De Holocaust. En dat wordt ook behoorlijk rauw neergezet zeg maar.

No growth of the heart is ever a waste

Wanrooy schreef:
    Nee, waarover gaat hij?

over de tweede wereldoorlog.

Assassin schreef:

Het is inderdaad een prachtige film , maar gewoon de dingen die erin gebeuren zijn echt verschrikkelijk , en ik moet toch af en toe is slikken , en dat heb ik nog nooit gehad bij een film ...

Brooklyn schreef:
    (...)

Het is inderdaad een prachtige film , maar gewoon de dingen die erin gebeuren zijn echt verschrikkelijk , en ik moet toch af en toe is slikken , en dat heb ik nog nooit gehad bij een film ...

Aah okay. Nou, het is wel een beetje heftig maar zo zijn er wel meer films lol.

Your make-up is terrible

Ik vind het een prachtfilm. Er zitten enkele achterliggende betekenissen achter bepaalde dingen en als je die gezien hebt/door hebt, brengt dat echt een meerwaarde aan de film.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik heb hem gezien. Ik vond het een mooie maar tegelijkertijd ook een hele heftige film. Omdat het realistisch is en echt gebeurd en dat is wel eng om te zien, hoe het met die mensen is afgelopen en gegaan is in de oorlog. Echt ziek gewoon. Ik moest op het einde ook wel even huilen hoor. Echt heel zielig... Het zet je toch wel aan het denken.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Assassin schreef:

“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

Ik vind het echt één van de mooiste films die ik gezien heb. Volgens mij ligt dat nog redelijk dicht bij de realiteit, dus natuurlijk zijn de beelden nogal verschrikkelijk.

verschrikkelijke film
    ik werd tot 2 keer toe gedwongen om hem te kijken

Dat is echt een geweldige film.
    Als je hem verschrikkelijk vind, is dat alleen maar omdat je je er niet interesseert. Meer woorden zijn er niet aan vuil te maken.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Nog nooit gezien en als ik dat zo hoor ga ik hem ook nog niet kijken ook.

26 - 02 - '16