• Ik zoek dus stories!

Ik heb nogal genoeg van de fanfics die altijd hetzelfde lopen.
    Of je moet me echt weten te overtuigen, dus die mag je dan ook hier plaatsen. Voor de rest wil ik een verhaal lezen dat een goede verhaallijn heeft en me echt weet te overtuigen. En schrijf alsjeblieft zonder smileys en ABN want anders hoef je niet eens de moeite te nemen om het hier te plaatsen.

Als je fanfics wilt plaatsen, ik lees alleen: Justin Bieber of One Direction.

So, heb jij voor mij een goede story?
    (P.S. plaats alsjeblieft de link.)

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:14 ]

COUNTERATTACK

We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van het DNA van de mens en zijn hiermee behoorlijk gaan experimenteren. Uit dit experiment ontstonden mutanten en al snel waren deze wezens niet meer in de hand te houden, er bleken dingen meer dan fout te zijn gegaan.
          De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
          Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms klinkt het makkelijker dan het lijkt.

Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
          Wie zal de strijd winnen?

Wanneer de Poolse Elena Cesarz van de dood gered wordt door de jonge, Britse soldaat Styles realiseerd ze zich pas echt dat de tweede wereldoorlog aan de gang is. De twee raken aan de praat, kletsen wat af en zien in dat ze heel wat gemeen lijken te hebben. Pas als Harry opgeroepen wordt voor een nieuwe missie merkt Elena dat ze echt gedoemd is om voor altijd alleen te blijven, maar de twee beloven elkaar brieven te schrijven, om zo toch nog dicht bij elkaar te zijn en hun relatie tot stand te houden.

Wat ze beiden maar al te goed weten is dat beiden hun levens niet veilig zijn. Met één verkeerde stap kan alles voorgoed veranderen. Zijn de geliefde sterk genoeg om de afstand en tijd te overleven?

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:17 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Offcourse, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'

|| Start: 10 April 2012 (bij 25 abo's eerder)
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.

Het is 2043. One Direction is weer volop in het nieuws, vanwege het plotselinge overlijden van bandlid Louis. Ze waren al heel lang niet meer in het nieuws geweest, maar alle directioners van vroeger worden weer helemaal in hun obsessie meegesleept.
    Zo ook de moeder van Liv, ze laat filmpjes en foto's zien van de band. Liv raakt geïnteresseerd in One Direction en wil het ook allemaal graag meemaken. Haar vader is een professor en heeft in 2042 de eerste goed werkende tijdmachine uitgevonden waarmee Liv naar het verleden reist.

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.