Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
Ik lees:
Harry Potter - Vooral Draco -,
One Direction - Vooral Harry -,
Onbekende personen,
Twilight,
The Hunger Games.
Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.
“Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”
Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]
'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.