• ...voor mijn levensbeschouwing leraar.
    Hij doet af en toe heel erg raar tegen me en ik wil eigenlijk hem niet meer tegen komen.
    Als ik jullie zou vertellen waar ik bang voor ben, gaan jullie me sowieso uitlachen. Dus dat vertel ik liever niet.
    Hebben jullie nog tips voor mij?

    Edit: Als ik nu zeg dat ik niet met hem in één kamer wil zitten, is het dan duidelijk? (cat)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:40 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat we je zo niet echt tips kunnen geven, omdat we niet weten waar het over gaat..


    Bad decisions make good stories.

    Tips? Voor tips bij leraren moet je niet bij mij zijn. Vandaag was ik een narsistisch dier volgens mijn lieve geschiedenis leraar dus nee, sorry...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MadameParis schreef:
    Ik denk dat we je zo niet echt tips kunnen geven, omdat we niet weten waar het over gaat..


    Inspiration can hit you any time

    Ontwijk hem, wees niet alleen met hem... En anders onderwerp je hem gewoon en ben jij zijn baas/dictator :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was vroeger ook bang van mijn Nederlands leraar. Hij deed echt eng en meestal tegen mij alleen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    O, dat is naar :c. Tja, niet naar de lessen gaan wordt lastig. Zover mogelijk achteraan zitten en naar je mentor als het te ver gaat?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    O, dat is naar :c. Tja, niet naar de lessen gaan wordt lastig. Zover mogelijk achteraan zitten en naar je mentor als het te ver gaat?

    Ik heb geen les meer van hem, maar mijn vrienden hebben nog filosofie van hem. En ik zie hem echt elke keer door de gangen lopen, terwijl hij constant tegen me praat als ik hem tegen kom. Ik heb maar één jaartje les van hem gehad! D:
    Ik vind het gewoon ontzettend creepy, bah. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ga naar je mentor of naar een vertrouwens persoon


    “All those fairytales are full of shit.”

    Schop hem in zijn balleeeeen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Als een ninja door de school heenlopen, en plekken waar die leraar kan zijn ontwijken?
    Dat probeer ik zo veel mogelijk te doen bij enge leraren bij ons op school, en het werkt best goed.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb geen les meer van hem, maar mijn vrienden hebben nog filosofie van hem. En ik zie hem echt elke keer door de gangen lopen, terwijl hij constant tegen me praat als ik hem tegen kom. Ik heb maar één jaartje les van hem gehad! D:
    Ik vind het gewoon ontzettend creepy, bah. D:


    Hmm... Dan kan ik niet veel beters verzinnen dan zorgen dat je niet veel alleen door de gangen loopt. En anders kan je hem nog altijd slaan 83.


    i put the fun in funeral

    Rajah schreef:
    Tips? Voor tips bij leraren moet je niet bij mij zijn. Vandaag was ik een narsistisch dier volgens mijn lieve geschiedenis leraar dus nee, sorry...


    Mehehe. Daar kun je twee dingen mee doen; 1) Het je dag laten maken en er om kunnen lachen. 2) Er heel erg chagrijnig van worden en het je dag laten verpesten.

    Ik zou heel hard voor het eerste gaan.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Mehehe. Daar kun je twee dingen mee doen; 1) Het je dag laten maken en er om kunnen lachen. 2) Er heel erg chagrijnig van worden en het je dag laten verpesten.

    Ik zou heel hard voor het eerste gaan.


    Voor dat eerste heb ik ook gekozen maar ik ben er wel uitgestuurd :'). Tja, wat wil je anders als je een narsistisch dier bent.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, heeft hij pedofiele trekjes? :Y)
    Gewoon lange broeken en coltruien aandoen. Zou hem genoeg moeten afschrikken. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Plumbum schreef:
    Oh, heeft hij pedofiele trekjes? :Y)
    Gewoon lange broeken en coltruien aandoen. Zou hem genoeg moeten afschrikken. :Y)

    Ik heb nooit echt "verleidelijke" kleding aan, alleen maar blazers en dat zou juist wat zakelijker moeten staan.
    Naar mijn mentor gaan gaat niet, die heeft het afgedaan als een grapje.


    "Well, well. Look who we've got here!"