Lionel en Luca zijn al sinds kleins afaan de beste vrienden. Hun ouders waren ook altijd al vrienden geweest en de twee families waren erg close met elkaar. Toen Luca vijftien werd, moest ze met haar ouders verhuizen naar Portugal voor haar vaders werk. Met veel verdriet lieten de twee beste maatjes elkaar achter.
Het is 2012 en Lionel is helemaal in zijn element. Hij speelt bij Fc Barcelona, heeft veel geld, maar is altijd zichzelf gebleven. Hij heeft de tijd van zijn leven met zijn vrienden in het team en zou het voor geen goud op willen geven.
Op een de echte koppelsavond van het Barcelona team, neemt Cesc Fabregas hen mee naar een nieuw café in Barcelona. Lionel neemt de prachtige, i]rol[/i, met zich mee omdat hij haar een tijdje geleden heeft leren kennen. Hij moet niks hebben van dit model, maar wilde ook niet alleen aankomen op de koppelsavond.
Terwijl hij aan het dansen is met i]rol[/i, hoort Lionel een mooie meisjesstem zingen die hij nog al te goed herinnert. Hij draaide zich naar het podium en ziet een volwassen Luca staan. Hij wist dat ze een ongelofelijk zangtalent had en had altijd voor haar geduimd dat ze door zou breken.
Lionel benadert haar en meteen klikt het weer. Luca en Lionel doen veel samen en hebben weer de grootste lol, net zoals ze vroeger hadden.
Eén ding: dit is geen liefdesverhaal waarin ze uiteindelijk dolgelukkig bij elkaar komen, maar een verhaal dat gaat over een hele hechte vriendschap. (:
Rollen.
Vriendinnen voetbalsplers Barcelona.
Twee aardige, één echte bitch.
Beste vriendin Luca.
Model met wie Lionel date.
Een hele mooie vrouw die alleen met hem gaat voor zijn geld en roem.
Oudere zussen van Luca.
26 en 28.
Jongere broertje Luca.
Grote fan van Lionel, 19 jaar oud.
Informatie.
Rol:
Voornaam: Een spaanse naam.
Achternaam: Luca heet Rodriguez met haar achternaam, voor de familie van haar.
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Uiterlijk: Een bekend persoon, Lea Michele is al bezet.
Extra informatie: Dingen als hobby's, relatie, familie, idk alles wat jij nog belangrijk vindt. (:
Mag ik je waarschuwen?
Ik weet dat meesten van jullie graag WAG's in willen vullen, maar ik heb ook echt de andere rollen nodig. Dus, haha. Meerdere rollen per persoon is toegestaan.
[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:17 ]
Big girls cry when their hearts are breaking