• de tittel zeg genoeg,je moet niet reageren,ik heb alleen eventjes iemand nodig die wilt luisteren!
    Ik heb al een jaar en een paar maand een hartsvriendin.ik wil ze voor geen goud missen en wil ze voor niets of niemand verliezen.We waren echt elk weekend samen,we deden de domste dingens,we maakte filmpjes,en lachte ons vooral kapot.Echt,die tijd was gewoon amazing en het was de beste tijd van mijn leven.Maar nu heeft die vriendin een lief gekregen.en is alles verpest.Nu klink ik jaloers,en ik moet blij zijn voor haar.Maar ik doe echt mijn best om blij te zijn voor haar maar alles is veranderd.Het is gewoon niet meer zoals het eerst was.Ik heb juist terug foto's en filmpjes van ons zitten bekijken van vorige maand,en ik begon gewoon te wenen.Ik mis ze echt dood hard.Ze zit wel in mijn klas.Maar ze gaat binnekort waarschijnlijk terug naar een ander klas.Ik zie ze alleen nog maar in school,en nu ze naar een ander klas gaat ga ik haar nog minder zien.Ik zei het tegen haar dat we nog is iets samen moeten doen en dat ik haar nooit meer zie!En ze zei; ge ziet mij in het school tog.Maar dat is anders,ik wil er terug zo stom mee doen als vroeger,terug fun mee maken.Ik zei; jha,ik wil nog is in het weekend afspreken me u.Zei ze;Jha 1 dag ga tog.En toen zei ik van; jha,ik bedoel,da gij nog is komt slapen,of da ik nog is naar u komt.maar ze zit in een band bij haar lief.Zei ze zo van; Jha,ik heb wel een band he,ik zie mijn lief alleen maar op woensdag en in het weekend en u altijd in het school.Maar begrijpt ze dan niet dat ik haar mis?Ziet ze ni in dat ik haar terug wil?mij ziet ze niet meer in het weekend.En ik mis haar echt.Deze kerstvakantie gaat ze er waarschijnlijk nog mee op reis,dus ga ik haar helemaal niet meer zien.En ik voel me echt gebroken want ik ben een harstvriendin aan het kwijt spelen.En dat wil ik niet,en ik wil het haar duideiljk maken.Maar dan gaat ze alleen maar zeggen dat ik jaloers ben,maar ziet ze echt niet in dat ik haar dood hard mis?

    danku aan de mensen die dees lezen,echt bedankt!(flower)

    Ja ik begrijp je echt wel Ö
    Ik vind het echt sneu voor je. Maar een vriendschap heeft Ups&Downs dus misschien dat het weer goed komt meid! <3

    Ja ik begrijp je echt wel Ö
    Ik vind het echt sneu voor je. Maar een vriendschap heeft Ups&Downs dus misschien dat het weer goed komt meid! <3

    zolang dat die bij elkaar blijven niet.ik kan die jonge ni hebben,en die kan mij niet hebben.

    Das erg:O Sorry dat ik het zeg maar ze is je niet waard. Hartsvriendinnen denken aan je, en dat doet zij dus blijkbaar niet..


    a figment of your imagination

    wow heftig!!

    sorry maar dat kan ik géén Hartsvriendin meer noemen!!



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Whoot. Kt voor je :S:S
    Misschien moet je het tegen haar zeggen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Freaky, ik heb net hetzelfde meegemaakt ;S
    Alleen is dat niet zo positief afgelopen .S
    Ik heb namelijk de pest aan haar nu, sinds dat ene liefje is ze echt een slet geworden, en ziet iedereen haar als een slet, en kan amper iemand haar nog af.
    Ik heb geen flauw benul wat je kan doen, ik wou dat ik wat had kunnen doen zodat mijn vriendin niet is geworden zoals ze nu is. Ik hoop dat jou vriendin ook niet zo gaat worden..
    Ik kan je alleen het beste wensen.
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik snap je, mijn bf zit ook bij mij op school, maar toch we doen kei veel buiten school samen, zonder haar is het echt raar gewoon
    Mijn bf was ook een keer is tjah ze had effe genoeg van me omdat we elkaar elke dag zagen, maar mij zei ze dat niet ze was gewoon kort af en toen voelde ik me echt rot en het was maar 1 dag, maar je ziet hoeveel zo'n persoon voor je betekend ik zou echt niet zonder haar kunnen
    En bij jou is het eigenlijk precies of ze verhuist is of zo ze wilt precies gewoon niet met je afspreken heel erg voor je


    Live life limitless.

    Das erg:O Sorry dat ik het zeg maar ze is je niet waard. Hartsvriendinnen denken aan je, en dat doet zij dus blijkbaar niet..

    maar ik kan haar echt niet laten vallen,dat krijg ik echt ni over mijn hart!Als die weet dat iemand mij pijn doet of mij uit scheld!dan is zei er altijd om die persoon te slagen of wat dan ook.En nja,die betekend echt veel voor mij.

    (...)
    zolang dat die bij elkaar blijven niet.ik kan die jonge ni hebben,en die kan mij niet hebben.


    Als je haar gewoon verteld dat jij hem niet mag, en hij jouw niet. En dit verhaal verteld, zoals je het nu aan ons verteld.. Want dit is heel sneu, en ik denk dat als je vriendin echt een goede vriendin is, ze het wel zou begrijpen.

    (...)

    Als je haar gewoon verteld dat jij hem niet mag, en hij jouw niet. En dit verhaal verteld, zoals je het nu aan ons verteld.. Want dit is heel sneu, en ik denk dat als je vriendin echt een goede vriendin is, ze het wel zou begrijpen.

    Zei weet dat we elkaar ni kunnen hebben.;S

    Whoot. Kt voor je :S:S
    Misschien moet je het tegen haar zeggen?

    als ik da doe gaat ze alleen maar zeggen dat ik jaloers ben.

    Bedankt aan iedereen die luisterd!(flower)

    (...)
    als ik da doe gaat ze alleen maar zeggen dat ik jaloers ben.

    Oww, oké. Nouja, praten heb je al geprobeerd... Uhm, sorry, ik weet niets meer om te doen :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Zei weet dat we elkaar ni kunnen hebben.;S


    Awwhh. Maar je kunt in elk geval zeggen, dat je de tijden mist zoals ze eerst waren.

    [/nuklinkikoud]


    Succes ermee in elk geval! <3