• Ik vond net een schrift en een tekenblok van toen ik jonger was (het schrift van toe ik twaalf was en het tekenblok een jaar of zeven) en ik bladerde door het schrift, maar er stond niks in en toen stuitte ik op het enige wat er in stond:
    Magische gedichten
    MAGIE

    Magie, magie, magie
    Neem toch een stukje Pie
    Elfjes zijn magisch
    En ik vind ze fantastisch
    Ik wou dat ik magie had.
    Dan toverde ik een bubbelbad

    Blijkbaar ben ik nooit verder gegaan x'D
    Wat was ik toch hilarisch als kind (en met een ontiegelijk lelijk en groot handschrift :x)
    In dat tekenblok stonden voornamelijk tekeningen van iets wat een paal voor moet stellen met een m erop (soms was de m zelfs geel). Ik denk dat ik graag naar de McDonalds ging x'D

    Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie zo iets vinden en denken WTF?! Wat dacht ik toen?

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:56 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil ooit nog eens mijn basisschool-opstelschrift tevoorschijn gaan halen. Hoeveel fouten ga ik daar wel niet uithalen? :W
    En eigenlijk wil ik ook weten wat voor een idiote verhalen ik toen schreef ;]

    Maar ik heb dat héél vaak.


    Deep inside, I've never felt alive

    LOL geniaal. Ik schreef altijd bloederige moordverhalen toen ik twaalf was :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cogsworth schreef:
    Ik wil ooit nog eens mijn basisschool-opstelschrift tevoorschijn gaan halen. Hoeveel fouten ga ik daar wel niet uithalen? :W
    En eigenlijk wil ik ook weten wat voor een idiote verhalen ik toen schreef ;]

    Maar ik heb dat héél vaak.

    Die heb ik dus net gevonden van groep 8 waarin o.a. een solicitatiebrief stond om astronaut te worden :3 de opmerking van de lerares erbij was: maak de regels vol, Kim x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Colorblind schreef:
    LOL geniaal. Ik schreef altijd bloederige moordverhalen toen ik twaalf was :"D

    Ik schreef over ministers die hun pruiken kwijt waren... Ehh...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik vond een dagboekachtig iets avn 4 jaar geleden. echt hilarisch, er staan dingen in als 'vandaag moest ik met kleren zwemmen en gingen we pizza eten,' mijn leven is nooit heel interessant geweest :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jep, oude dagboeken, die zijn echt gênant om terug te lezen. (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het schrift waar ik mijn verhaaltjes in schreef ben ik kwijt, maar ik weet wel nog wat erin stond. Verhaaltjes over een zeehondje die vanalles beleefde haha (: In een opstel uit groep 7 schreef ik ooit een verhaaltje over dat ik een actrice was, naar de maan ging en Johnny Depp de raket bestuurde (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vond zojuist een gips diploma van het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp uit 2004... Ehh pieps, I don't want to be reminded I once broke something -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een vakantieboek uit groep 3/4 die ik had gewonnen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik faalde in het schrijven van rondleiding, ik schreef het namelijk zo: rondlijdin


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een lange tijd een dagboek bijgehouden, en ik wil m voor altijd bewaren. Kan ik teruglezen wat me toen zoal bezighield, allemaal van die dingen waarvan je achteraf denkt 'was dat toen echt zo interessant om te moeten opschrijven?' :Y)

    Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik mijn halve dagboek volschreef over een van mijn -toenmalige- vriendinnen en hoe irritant ze soms wel niet was. Ik weet nog dat we toen beide helemaal gek waren van Diddle en dat zij toen eens een van haar Diddle-knuffeltjes bij mij thuis is vergeten. Ik schreef bijna elke dag erin zo van 'het is haar nog altijd niet opgevallen dat ze hem kwijt is. Als ze er over twee maanden nog niet naar gevraagd heeft houd ik hem lekker zelf gnegne :3' En dan een maand erna 'Ze is er nog altijd niet achter! Ik ga hem lekker zelf houden =D'
    Wat was ik toch soms een gemeen kind gnegne :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Lol, ik heb ook zo'n schriftje gevonden. Eerste pagina:
    Nena's grote gedichtenboek!
    Tweede pagina, zo'n belachelijk gedicht, gaat door tot ongeveer achtste pagina en dan is de rest van het schrift leeg. (cat)

    En ook heb ik zo'n groot schrift gevonden waar ik mijn modeontwerpen in had getekend, lololol. (cat)

    Goulding schreef:
    Lol, ik heb ook zo'n schriftje gevonden. Eerste pagina:
    Nena's grote gedichtenboek!
    Tweede pagina, zo'n belachelijk gedicht, gaat door tot ongeveer achtste pagina en dan is de rest van het schrift leeg. (cat)

    En ook heb ik zo'n groot schrift gevonden waar ik mijn modeontwerpen in had getekend, lololol. (cat)

    Dit was dus echt bijna achterin het schrift en het besloef ongeveer 2/3de van de pagina x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik schreef verhaaltjes over mijn wereldje. XD


    26 - 02 - '16

    Foto's van de zomervakantie. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.