Ik had afgelopen woensdag dus een 2mm, mijn eerste stretch er in gedaan. Nou ben iki 6 dagen later, gisteren in mijn tussenuur een 4mm gaan halen en heb die in de pauze onder de koude kraag gehouden en vervolgens met veel geweld mijn oor in gewerkt.
Het werd heel licht in mijn hoofd en aangezien ik 4 uur geleden toen voor het laatst gegeten had en verder geen eten bij had voelde het alsof ik ging neevallen. Ik heb toen een paracetamol voor de hoofdpijn gehaalt en anderhalf uur later was de grootste pijn weg.
Deze ochtend draaide ik kort aan mijn stretch en merkte dat het héél erg soepel ging en geen pijn meer deed. Dus ik deed 'm even uit om te luchten aangezien ik 'm altijd 's ochtend en 's avonds schoonmaak, maar dat gisteren neit had gedaan wegens de pijn. Maar ik merkte van mijn vingers en de stretch onder het bloed zaten. Ik ben tijdens de les naar de toiletten gegaan en merkte dat mijn oor, vingers en een paar plukken haar onder het bloed zaten. Met een zakdoek en nat wc-papier heb ik het bloed opgeveegd, de stetch schoon gemaakt en er terug in gedaan waarnaar ik ieder half uur even er aan draaide om te zorgen dat het opgedroogde bloed niet vast zou zitten aan de stretch.
Dat het bloedde was bij de 2mm ook al, maar dat slechts een héél klein beetje. Maar dit was gewoon best wel veel bloed èn pijn toen ik de stretch terug in deed.
Heb ik iets fout gedaan, kan ik iets doen om het te voorkomen?
Let it come and let it be