• Moet je horen, ik ga met de Animecon (Almelo is dat) als Zelda, mijn vriendje gaat als Link en hij stuurde dit filmpje door. Ik ging dus helemaal plat, toen hij het ook nog mee begon te zingen. En man, wat moeten die mensen een lol hebben gehad met het maken van dit filmpje.
    Morgenmiddag willen we een cosplayfilmpje opnemen, maar dat wordt heel erg awkward aangezien mijn jurk nog niet klaar is. L TO THE I TO THE N TO THE K, WEARS TIGHTS EVERY DAY, DON'T GIVE A DAMN WHAT YOU SAY.
    Ik weet echt niet meer waar ik met mijn gedachten zit, maar ik ben weer helemaal geobsedeerd door Zelda. Was dat vroeger ook, ik had nog een echte gameboy... Die mooie tijden :"D.
    Zijn hier mede-fans?

    De bloopers! DEZE IS OOK LEUK!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb alleen Twilight Princes gespeeld ;d en die is awesome ;D en dat liedje ken ik XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Legend of Zelda is heilig. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ken die al vanaf het moment dat het gepost is. Ook ken ik alle lyrics. En ze zijn echt awesome. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Lycaon schreef:
    Legend of Zelda is heilig. :Y)


    Wil jij mij adopteren? ALSJEBLIEFT?!




    Met dit filmpje was ik HEEL erg teleurgesteld.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tof gedaan, maar nu niet dat er tranen in mijn ogen staan van het lachen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    whahaha geniaal :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Omg, awesome 8D. Ik speelde altijd ganondorf met mario smash brothers, beste spel ooit.


    i put the fun in funeral

    Smosh :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Smosh is gewoon hilarisch. Ik ben al fan sinds mijn 14e :Y) (dat is zo'n zes jaar)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Smosh :'D


    Shoganai i ne~

    Colorblind schreef:
    (...)

    Wil jij mij adopteren? ALSJEBLIEFT?!




    Met dit filmpje was ik HEEL erg teleurgesteld.

    Sorry denk niet dat ik met nog een geadopteerd kind thuis kan komen. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Sorry denk niet dat ik met nog een geadopteerd kind thuis kan komen. :'D


    Laat eigenlijk sowieso maar, hehe. Kende je dit filmpje al? :


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lycaon schreef:
    Legend of Zelda is heilig. :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Laat eigenlijk sowieso maar, hehe. Kende je dit filmpje al? :


    Ghehe nee die kende ik nog niet. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ghehe nee die kende ik nog niet. :P


    Dan ken je hem nu wel :3. Echt zo; "WHERE THE F*CK IS MY LAUNDRY?!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!