• haha, in de pauze ging ik dus naar mijn docent ckv voor mijn vraag. Dus ik vragen of ik de megaposter van de hongerspelen die in de gang bij dat lokaal hangt mocht hebben. Ik ben zijn lievelingetje dus het mocht!! Dus ik zeg zo nog slijmend erbij "Ja want morgen ben ik jarig dus dat zou ik een leuk cadeuatje vinden" dus hup wij dat ding gehaald en in een koker. Straks ophangen. Ik was echt helemaal hyper van binnen en wou hem wel omhelzen.

Met wat heeft een docent jou blij gemaakt??

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Haha, stel je voor dat je dat echt gedaan had. :3
    But no, alle leraren haten mij. :')

Oh, ja die mogen wij ook gratis krijgen als die in onze gangen hangen. Maar dit keer was er geen.
    Oh, eh mijn Engels docente, omdat ik een 8 had gehaald voor kijk en luister vaardigheid.

SLOAN.

toen ik de kerstboom mogt versieren en we gingen lootjes trekken en we zitten met iets van 20 kinderen in de klas .en ik had boom dan mocht je de boom versieren want ik wauw een meisje jaloers maken. toen knuffelde ik mijn juf en riep ooooo yeah

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 17:32 ]

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Btw, ik denk dat het neiging is ipv nijging.

Goulding schreef:
    Haha, stel je voor dat je dat echt gedaan had. :3
    But no, alle leraren haten mij. :')

comfort in c h a o s

Nothing :'D Ik ga gillen als een docent zo tegen me gaat doen.
    Maar ik vind het leuk voor je ; )

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik wind leraren om mijn vinger met mijn sluwheid en charmes. Ze schuiven nooit de schuld op mij, maar altijd op een ander, omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat ik me niet gedraag.
    *duivels gelach*

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Ik wind leraren om mijn vinger met mijn sluwheid en charmes. Ze schuiven nooit de schuld op mij, maar altijd op een ander, omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat ik me niet gedraag.
    *duivels gelach*

Hmm klinkt als mij op de middelbare school. :'D

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

Lycaon schreef:
    (...)
    Hmm klinkt als mij op de middelbare school. :'D

Ben jij ook al zo'n duivels monster dat poeslief tegen de leraren deed en daarna ze flink belachelijk maakte, maar dat ze nog steeds jou de beste leerling vonden? :Y)
    Zo ja, join the club.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:41 ]

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    *duivels gelach*

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Barnabas schreef:
    (...)
    Ben jij ook al zo'n duivels monster dat poeslief tegen de leraren deed en daarna ze flink belachelijk maakte, maar dat ze nog steeds jou de beste leerling vonden? :Y)
    Zo ja, join the club.

Niet helemaal. Ik was meer gewoon stil en rustig, alles observeren en me kans afwachten tot ik iets kon flikken en ermee wegkomen. :'D

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

Barnabas schreef:
    *duivels gelach*

Bad decisions make good stories.

Met een voldoende op mijn mondeling en een bonuspuntje omdat ik net een beugel heb, hihi.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Lucky one! :X
    Ik had die poster van The Hunger Games bijna gewonnen, dat was twee weken geleden bij boogschieten. Je moest 19 hebben geschoten, wat heb ik: 18. Je moest 24 hebben geschoten, wat heb ik: 23.

Maar mijn docenten maken mij nergens blij mee...

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:37 ]

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Lycaon schreef:
    (...)
    Niet helemaal. Ik was meer gewoon stil en rustig, alles observeren en me kans afwachten tot ik iets kon flikken en ermee wegkomen. :'D

SLOAN.