Wij hadden uitval, en zo'n lerares was aan het wachten tot wij stil waren. Bij onze klas duurt dat minstens 5 minuten, en toen we stil waren begon zij met praten dat wij een slechte klas en zo waren, en dat wij zó ... kindjes waren (mijn schools naam, alleen dan in een bijvoeglijk naamwoord, zeg ik liever niet, i.v.m privacy).
En toen begon een zo'n jongen te praten en die werd er meteen uitgestuurd, en toen begon een andere jongen te praten en die moest voor het bord komen staan.
Ik kon mijn lachen niet inhouden, en toen begon zij me meteen te zeggen dat het niet grappig was.
Toen moesten we gaan werken, huiswerk maken enzo. En toen ging zij door de klas lopen of iedereen zijn huiswerk op tafel had. Ik stak mijn hand op, en toen snauwde ze tegen mij dat ik eerst mijn huiswerk op mijn tafel moest leggen. Fail, want dat had ik niet omdat het in mijn kluisje lag, en ik wilde vragen of ik het mocht halen. Uiteindelijk mocht ik het toch gaan halen, maar schreef ze me op om na de les te blijven. Oké dan. Ik wist niet dat wij uitval hadden dus ik kon er ook geen rekening mee houden dat ik mijn boeken voor dat uur uit mijn kluisje moest halen. Uiteindelijk wilde ze alleen maar zeggen dat ik daar dus op moest letten.
Ik mag haar niet, maar toch vond ik het wel fijn dat het niet druk was, en nou heb ik mijn huiswerk voor morgen af, toch nog een voordeel.
"I solemnly swear that i am up to no good."