• Ik zoek nog rollen voor mijn story 'Returning Shadows'
    De story is gisteren al begonnen, maar ik zoek nog wat tributen voor als de spelen beginnen. Kort voorproefje:
    Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen


    Rollen die ik nodig heb:
    ~Mannelijke/vrouwelijke tributen alle districten behalve van district 5.
    ~Coach (Vorige winnaar van de spelen)
    Invullen:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk: (foto/bekend persoon+beschrijving)
    Karakter:
    Sterke kanten in de arena:
    Zwakke kanten in de arena:
    Extra:
    Waarschuwen:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 15:09 ]

    Rol: Coach.
    Volledige naam: Deninaë Mary Helman.
    Leeftijd: 19.
    District: 5.
    Uiterlijk: (foto/bekend persoon+beschrijving)


    kendall jenner.
    Licht bruin haar, met hier en daar was donkere plukjes. Bruine ogen, en meestal een vrij serieuze blik. ze is ongeveer 1.71m lang, en weegt niet meer dan 50 kilo. haar haar heeft ze oh in een staart, of strak naar achter gevlochten.
    Karakter: Deninaë is een rustig meisje, dat vooral niet te veel opvalt.
    Als het om de spelen gaat is ze kalm, en neemt beslissingen zonder duidelijke reden. Dit meestal om de tributen een hint te geven. In haar vrije tijd vind ze het fantastisch om muziek te spelen, of te luisteren. Maar door haar ervaringen heeft ze weinig vertrouwen in mensen.
    Sterke kanten in de arena: Messen en pijn en boog.
    Zwakke kanten in de arena: Man op man.
    Extra: nothing ?

    ik hoop dat dit een beetje goed is.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Rol: Tribuut
    Volledige naam: Taylor Jen Missy Flora Swift
    Leeftijd: 14
    District:4
    Uiterlijk:Mijn computer kan geen foto´s plakken... http://www.google.nl/imgres?hl=nl&biw=1093&bih=538&gbv=2&tbm=isch&tbnid=Ku7sIcR-eQh6uM:&imgrefurl=http://www.songslover.com/english/t/taylor-swift/&docid=lHmuGjOhogmqyM&imgurl=http://www.songslover.com/english/t/taylor-swift/images/Taylor-Swift-b03.jpg&w=440&h=634&ei=or15T5rNCYjoObPEjdsN&zoom=1&iact=hc&vpx=544&vpy=152&dur=427&hovh=270&hovw=187&tx=110&ty=174&sig=108954886822201118439&page=1&tbnh=147&tbnw=109&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:3,s:0
    Karakter: Houdt van zwemmen, is vrolijk, dood als het moet maar is er geen fan van, vetrouwd mensen ( soms te) snel
    Sterke kanten in de arena: Is snel, kan met veel wapens goed omgaan
    Zwakke kanten in de arena: Vertrouwd mensen snel waardoor ze soms niet ziet dat ze gebruikt word
    Extra: Finnick Odair was haar grote voorbeeld
    Waarschuwen:?


    ´Even the darkest night will end and the sun will rise,´- Victor Hugo, Les Misérables.

    Volledige naam: Odian Fliran
    Leeftijd: 15
    District: 7
    Uiterlijk: (foto/bekend persoon+beschrijving) http://0.tqn.com/d/movies/1/0/d/g/X/art-getting-by-freddie-highmore.jpg Computer weigert foto te plaatsen...
    Freddie Highmore
    Odian heeft donkerblond haar en blauwe ogen. Hij is 1.80 lang en niet heel breed gebouwd.
    Karakter:Odian heeft een nogal opvallende persoonlijkheid. Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht en wil altijd net iets anders zijn dan de rest. Hij kan ook nogal veel praten en dat stopt niet, tenzij hij echt beseft dat het beter is als hij zijn mond houd. Hij is erg spontaan en je kunt hem moeilijk negeren, ook al kan hij heel onopvallend doen als de nood aan de man komt. In de arena zou hij proberen zo min mogelijk op te vallen, voor zover dat voor hem lukt, en hopen dat hij niemand hoeft te doden, want hij is er niet zeker van of hij dat kan. Zelf dankt hij van niet, maar hij kan het wel, als het echt moet.
    Sterke kanten in de arena: Hij weet goed hoe hij moet overleven zonder hulpmiddelen en kan zich goed verdedigen als het nodig is.
    Zwakke kanten in de arena: Camouflage en iets te snel van vertrouwen.
    Extra: Niets (A)
    Waarschuwen: Jaaa!!!


    First things first, but not necessarily in that order