• Ik maakte een nieuwe tumblr en wil graag dit thema klik Het lukt mij niet. Het mag ook een thema zijn die er op lijkt.
    Wie helpt mij ?D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:10 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Buiten die 'install theme' rechtsboven zou ik niet weten hoe je het moet installeren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Buiten die 'install theme' rechtsboven zou ik niet weten hoe je het moet installeren.
    Ja, maar dan krijg ik heel iets anders ..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Orchideous schreef:
    Buiten die 'install theme' rechtsboven zou ik niet weten hoe je het moet installeren.

    Inderdaad en ik ga niet kijken wat je krijgt, want dan verneuk ik mijn eigen theme op Tumblr en daar heb ik geen zin in (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En als je dat gedaan heb. En bij je eigen die thema aanpas.. Zijn er dan niet dingen die je anders kan doen? ;d Aangezien ik met de thema die ik heb ook verschillende dingen kan doen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you