• Neem een foto van je slaapkamer zoals hij nu is en post de foto hier!
    Het leek me erg leuk om en doen sorry als er al zo'n topic is.

    Tada (De posters hanghen er niet meer & er liggen niet meer zoveel spullen op het bureau.):





    En ik wil het graag heel anders, want ik vind het nogal kinderachtig. (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:43 ]

    Jouw kamer is echt gaaf! Hij is niet kinderachtig, hoor. Misschien plaats ik hier nog wel een paar foto's als mijn kamer is opgeknapt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vind 'm alleen een beetje te rood/roze, maar verder vind ik 'm heel leuk :3
    Ik ga anders wel even een paar foto's van kamer maken. :'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:26 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wauw, die is echt gaaf! Ik zit bdw echt nóoit op mijn kamer. Ik haat die plek, ik lig er alleen als ik slaap. Ik weet niet, het voelt voor mij gewoon nutteloos om iets aan die plek te doen aangezien het niet als mijn plek voelt. En ik kan wel heel mooi spullen gaan verzamelen, maar dan kan ik die toch maar in één kamer plaatsen. Achja.. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat keyboard heb ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jou kamer is leuk ^^ Op de JB posters na, maar dat moet je zelf weten :')
    Ik wil mijn kamer héél anders. Toen ik geboren werd heeft mijn moeder van die kinderachtige kroontjes op de muren gemaakt. We hebben er overheen geschilderd inmiddels, maar je ziet het nog steeds duidelijk. -__-"
    Kamer voor het laatste verbouwd toen ik in groep 4 zat D: Poor me lol.

    Dragneel schreef:
    Jou kamer is leuk ^^ Op de JB posters na, maar dat moet je zelf weten :')
    Ik wil mijn kamer héél anders. Toen ik geboren werd heeft mijn moeder van die kinderachtige kroontjes op de muren gemaakt. We hebben er overheen geschilderd inmiddels, maar je ziet het nog steeds duidelijk. -__-"
    Kamer voor het laatste verbouwd toen ik in groep 4 zat D: Poor me lol.


    Die hangen er niet meer, evenals de spullen op het bureau zijn weg. Of ja, niet meer zo veel. En deze kamer heb ik ook al sinds me elfde en ik wil hem anders, maar ik moet wachten. ): En poor you.

    Ik vind je kamer wel leuk. En ik heb dezelfde kledingkast haha. :Y)

    Welke kamer? Ik moet hem namelijk eerst vinden onder de troep :'D.
    Nee grapje,
    Mijn kamer heeft op de muren een koraal kleurtje -De lichte lijkt een beetje zalm en de donkere rood ;3- En die kleuren passen heel goed, want mijn kamer zit in het zuiden. Allen de meubels zijn nog roze...
    Ik loop al 3 jaar te zeuren op nieuwe en EINDELIJK krijg ik nieuwe voor mijn verjaardag- 1 grote witte bureau en 1 kast-Mijn bed en kast is al wit :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mooie kamer heb je! he! ik heb ook zo'n kast!







    volgende in volgend bericht

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:14 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.





    zo, dit waren ze allemaal.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn kamer is een vuilnisbelt. Geloof me die wil je niet zien.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Cooole kamer ik heb da hartjes dekbed ook ;) maar mn kamer is echt heel slordig ik heb twee limoengroene muren een donkerroze muur en een prikbord muur met foto's en posters en een hemelbed eindelijk...
    En die kast met die vakskes heb ik ook maar dan ni zo groot

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:23 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Je kamer is echt heel leuk - Op de Justin Bieber posters na.
    Trust me when I say that you don't want to see my room.


    The odds are néver in our favor.

    Je hebt echt een mooie kamer hoor!

    Extra voor jou, ben ik daarnet even foto's gaan maken van mijn kamer :Y)





    Inspiration can hit you any time

    J'ai le rotzooi kamer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."