Olivia
Ik open mijn ogen, maar mijn zicht word verhinderd door mijn boek. Ik moest vast in slaap zijn gevallen tijdens het lezen, maar goed. Ik gooide het boek van me af en wreef in mijn ogen. Ik had zin om weer te slapen, maar ik moest wakker blijven. Ik keek naar mijn koffer die nog niet helemaal uitgepakt was, omdat ik er geen zin in had en haalde er een prettig normaal jurkje uit. Ik pakte ook nog mijn sandalen met hakken en zocht naar de juiste make-up. Ik pakte uiteindelijk maar het lijstje met de cosmetica die ik elke dag gebruikte:
Foundation-M.A.C. Face and Body Foundation in N3
Concealer- M.A.C. Pro Longwear Concealer in NW20
Powder- M.A.C. Blot Powder in Medium
Bronzer- M.A.C. Studio Careblend/Pressed Powder in Gold-go-Lightly
Blush- M.A.C. Sheertone Blush in Pinch Me
Cream eyeshadow and allover base-M.A.C. Paint Pot in Painterly
Eye shadow inner corner/brow bone highlight-M.A.C. Eye shadow in Shroom
Lid eye shadow-M.A.C. Eye shadow in Blanc Type
Crease eye shadow-M.A.C. Eye shadow in Soft Brown Matte
Upper and lower lash line eyeliner-M.A.C. Powerpoint Eye Pencil in Engraved
Lower lash line- M.A.C. Eye Shadow in Brun
Brows- M.A.C. Eye shadow in Omega
Shu Uemura Eyelash Curler
Mascara- M.A.C. Haute & Naughty Lash Mascara in Black
Lip pencil- M.A.C. Lip pencil in Subculture
Lipstick-M.A.C. Lipstick in Hot Gossip
Ik gebruikte die make-up alleen als ik niet de hele dag in mijn kamer bleef en waarom ik al die make-up gebruik? Nou ja..zonder ben ik ook wel mooi, maar ik gebruik het gewoon. Ik liep met de spullen naar de badkamer en kleedde me uit, waarna ik in de douche stapte en mijn haar snel waste. Na ongeveer 20 minuten, stap ik onder de douche vandaan en droog mijn lichaam, waarna ik het jurkje en de sandalen aan deed. Ik liep toen naar de wasbak en deed zo goed mogelijk mijn make-up. Ik liep toen naar de keuken en maakte daar snel salade met kalkoen, ik hield me nog steeds aan mijn ouders hun eet-regels. Ik mocht nooit te vettige dingen eten, heel soms wel, als ik daarna gelijk ging sporten, om de calorieën weer weg te werken.
[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:41 ]
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.