• Ik reed daarstraks naar huis (met de auto) tot er iets vreemds gebeurde. Ö
    Langs mijn rechterkant kwam er in volle vaart een grasmaaier op me af. Zo eentje die je moet duwen. Ik had geluk dat er links van mij geen auto's reden want ik ben flink moeten uitwijken en de auto achter mij nog harder. Ik schrok me te pletter. Zeker omdat er niemand achter de grasmaaier stond. Maar langs de andere kant is het grappig omdat er ineens een grasmaaier de weg overstak. :')

    Dus wie verzint er mee een leuke theorie achter?
    --> Een geest die de weg wou maaien?
    --> Een dombo die de rem niet op had gezet op die helling?

    Dus. Jullie nog zoiets meegemaakt?(nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lol! Nee, nog nooit meegemaakt :')
    Ik zou zeggen een grasmaaier die staakt ofzo? XD


    26 - 02 - '16

    Het gras aan de overkant was tóch groener - en langer (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, ik zou me doodschrikken en daarna lachen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Like whut? That sounds very weird. Ehh, ik heb ooit eens gehad dat het geluid van m'n mobiel had aanstaan en ik lag al in bed en toen ging ik nog even het weer laden. Het was blijkbaar nogal mistig en dat zag ik ook op het scherm. Allen tegelijkertijd dat dat ding laadde, hoorde ik een héél scary geluid... Dus ik schrik me te pletter. Laad ik dat ding nog een keer (ik had de link al gelegd dat het tegelijkertijd gebeurde), deed ie het weer. Toen schrok ik ook wel een beetje ja...


    Deep inside, I've never felt alive

    Khaleesi schreef:
    Het gras aan de overkant was tóch groener - en langer (no_chears)


    Het gras aan de overkant is altijd groener.. Jammergenoeg is dat meestal kunstgras.. Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat ben ik nog nooit tegengekomen.

    Mijn theorie is dat de grasmaaier een slechte eigenaar had, hij zag zijn kanst om de ontsnappen en nam die natuurlijk. Hij vlamde weg, zo ver weg als het kan van zijn slechte eigenaar, op weg naar een nieuw leven waar het gras groener is en langer staat. Zo kan hij nu met plezier maaien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Whahahaa xD dat klinkt echt super grappig maar ook heel weird xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat zijn vrouw is vreemdgegaan en hij nu een nieuw liefje zoekt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal maar niet zeggen dat het in de bebouwde kom was waar er geen grasperkjes waren? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zal maar niet zeggen dat het in de bebouwde kom was waar er geen grasperkjes waren? :')


    Het was gewoon een grasmaaier die nog al stoned was en het asfalt probeerde te maaien.


    26 - 02 - '16

    de grasmaaier had teveel gedronken en kon niet meer zien waar hij heen ging.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Khaleesi schreef:
    Het gras aan de overkant was tóch groener - en langer (no_chears)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jullie zoeken het allemaal veel te ver.

    Hij wilde naar zijn vriendje, het dappere kleine broodroostertje toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Jullie zoeken het allemaal veel te ver.

    Hij wilde naar zijn vriendje, het dappere kleine broodroostertje toe.


    da's diep.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    da's diep.



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.