• Jaaa, wat de cultuurverschillen in Nederland zijn die jij weet.Ik ben ook wel benieuwd wat jullie denken dat die verschillen zijn! so gooi maar los!


    Where words fail, music speaks

    /Belg

    Ik hou van cultuurverschillen. Ze maken Nederland compleet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goulding schreef:
    /Belg


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Op de middelbare moest ik daar een werkstuk over maken. (cat) Saaiste werkstuk ever.


    -

    Goulding schreef:
    /Belg


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Weeet ik veel. /Geen Belg


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rajah schreef:
    Ik hou van cultuurverschillen. Ze maken Nederland compleet.


    Your make-up is terrible

    Goulding schreef:
    /Belg


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    In wat voor een zin bedoelt gij dat?


    SLOAN.

    Misschien met eetgewoonten, taalgebruik en accenten? *is Nederlander*


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat de cultuurverschillen wel duidelijk zijn en zo niet dan staat er in de maatschappijleer boeken genoeg over


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik denk dat de cultuurverschillen wel duidelijk zijn en zo niet dan staat er in de maatschappijleer boeken genoeg over


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk dat je dan naar Amsterdam moet gaan...


    live the life you love

    Booth schreef:
    Ik denk dat je dan naar Amsterdam moet gaan...


    Zijn er zoveel cultuurverschillen in Amsterdam? Bijkbaar ben ik dat al gewend aangezien ik in Amsterdam woon en in Amsterdam naar school ga


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Zijn er zoveel cultuurverschillen in Amsterdam? Bijkbaar ben ik dat al gewend aangezien ik in Amsterdam woon en in Amsterdam naar school ga


    Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, ze hebben allemaal veel culturen. Dat komt omdat veel mensen uit verschillende culturen naar grote steden trekken als ze in Nederland komen wonen. Er zijn natuurlijk wijken met culturen dus het valt niet altijd op en daarbij is het in het algemeen gewoon geaccepteerd dat er ook andere culturen dan zijn 'Boeren Hollanders' rond lopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."