• Hey.

    Sorry, maar ik vond het heel irritant. Ik moets een gmail aan maken, want ik kreeg mijn gegevens niet opgestuurd, dus kon/kan ik niet activeren. Vinden jullie dat ook irritant?

    xx

    Sjiriki schreef:
    Hehehehe. Dit topic was leuk :Y)

    Why?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Halissa schreef:
    (...)

    Ik heb ze zowat allemaal gedaan. Maar hij blijft het doen, en wordt niet geband. Heb even een mod een GB gestuurd. (:

    Ik meld; diegene wordt gelijk geband
    Je kan het beste een pb sturen naar een mod die online is met de username van diegene erbij (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik meld; diegene wordt gelijk geband
    Je kan het beste een pb sturen naar een mod die online is met de username van diegene erbij (:


    Ze moesten vast overleggen.


    Your make-up is terrible

    Citroen schreef:
    (...)
    Why?


    Lees de reacties op de vorige pagina. Was ZO een waarschuwing waard, mehehehehe


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Lees de reacties op de vorige pagina. Was ZO een waarschuwing waard, mehehehehe

    Je hebt daarvoor een waarschuwing gekregen? Waar the hell slaat dat nou weer op? Dus je mag nu ookal niet meer lachen om iets wat een mod doet?
    Alsof mensen nooit over mij lachen, dan ga ik toch ook niet zeuren en willen dat ze een waarschuwing krijgen. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je hebt daarvoor een waarschuwing gekregen? Waar the hell slaat dat nou weer op? Dus je mag nu ookal niet meer lachen om iets wat een mod doet?
    Alsof mensen nooit over mij lachen, dan ga ik toch ook niet zeuren en willen dat ze een waarschuwing krijgen. (cat)


    Ohhh, geen idee. Maar ik kreeg opeens binnen een week een waarschuwing omdat ik niet lief genoeg was. Nu ben ik nou eenmaal vaker niet aardig dan wel, maar ik vond de timing toch wel erg interessant, vooral doordat ik twee dagen hiervoor in een ander topic eenzelfde soort aanvaring had met haar.

    Dat, plus het feit dat toen ik de waarschuwing kreeg Andrea en Amused online waren (die allebei mijn AWESOME niet aankunnen) en degene die de waarschuwing stuurde. Van die laatste weet ik niet wat ze van me vind, en ik weet niet hoeveel mods je minimaal nodig hebt om te mogen waarschuwen, maar het blijft allemaal machtig interessant :Y)

    Dus gaan jullie er maar van uit dat t niet zo is. Dit is iets van mij persoonlijk. Zoek iets anders om weer mee te gaan stoken. Hoewel, was de weekelijkse mod-bashing dag niet gisteren? Dus dat betekent dat we nu weer een weekje rust krijgen vind ik :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze moesten vast overleggen.

    Guess so x'D
    Was alleen wel toevallig :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uhm, mensen jullie wel erg off-topic. Ik bedoel, het gaat over iets anders.

    On topic: Ik vind het niet irritant maar ik had al gmail toen ik me registreerde voor Quizlet en het is mijn vaste e-mailadres.


    Physics is awesome

    Cousinzoned schreef:
    Ik had al Quizlet voordat er het probleem met de mail was. Maar ik irriteer me er nu aan dat er weinig mail binnenkomt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    En jullie realiseren je dat dit topic uit maart komt?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    En jullie realiseren je dat dit topic uit maart komt?


    Dat zag ik pas nadat ik had gereageerd, sorry


    Physics is awesome

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ohhh, geen idee. Maar ik kreeg opeens binnen een week een waarschuwing omdat ik niet lief genoeg was. Nu ben ik nou eenmaal vaker niet aardig dan wel, maar ik vond de timing toch wel erg interessant, vooral doordat ik twee dagen hiervoor in een ander topic eenzelfde soort aanvaring had met haar.

    Dat, plus het feit dat toen ik de waarschuwing kreeg Andrea en Amused online waren (die allebei mijn AWESOME niet aankunnen) en degene die de waarschuwing stuurde. Van die laatste weet ik niet wat ze van me vind, en ik weet niet hoeveel mods je minimaal nodig hebt om te mogen waarschuwen, maar het blijft allemaal machtig interessant :Y)

    Dus gaan jullie er maar van uit dat t niet zo is. Dit is iets van mij persoonlijk. Zoek iets anders om weer mee te gaan stoken. Hoewel, was de weekelijkse mod-bashing dag niet gisteren? Dus dat betekent dat we nu weer een weekje rust krijgen vind ik :Y)

    Oh wacht, dat :')
    Waarom krijg je daar een waarschuwing voor? :W
    Ja we weten allemaal dat jij soms een brutaal jongetje bent, maar je bent wel eerlijk en ik heb respect voor de manier waarop jij je mening duidelijk kan maken en kan beargumenteren.
    Maar daarvoor een waarschuwing?
    Dan vind ik dat ik al 10 waarschuwingen had moeten krijgen voor discussies en ruzies op het forum.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.