• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Naam:
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Het naarzich toe trekken en van zich afduwen van dingen, bijvoorbeeld messen naar zich toe laten komen of ze keihard op iemand anders afsturen ^^
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Hij is bot tegen de mensen die hij eigelijk niet kent, maar als je hem leert kennen kan hij erg aardig zijn.. Je moet alleen zijn vertrouwen winnen..
    ____
    Ik besluit er ook nog 1 te doen en dan kunnen we beginnen ^^
    Heeft LovingStyles al een personage toegevoegt?


    *wrijft over kin als Gandalf* I think I reconize that from somewhere... AND IS HE HAZZA?


    help

    Ik maak hazza ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik maak hazza ;)


    *happy dance*


    help

    Ik heb eigelijk een vraagje. Waar vinden jullie die foto's die je kan zien op een topic want ik heb super foto's van Haz, maar die kan ik er om een of andere reden niet op zetten :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    www.weheartit.com

    Je typt gwn in het engels je zoekopdracht bovenin in en er verschijnen honderden foto's (flower)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Naam: Daniél McLeod
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Het naarzich toe trekken en van zich afduwen van dingen, bijvoorbeeld messen naar zich toe laten komen of ze keihard op iemand anders afsturen ^^
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Hij is bot tegen de mensen die hij eigelijk niet kent, maar als je hem leert kennen kan hij erg aardig zijn.. Je moet alleen zijn vertrouwen winnen..
    ____


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    Ik heb eigelijk een vraagje. Waar vinden jullie die foto's die je kan zien op een topic want ik heb super foto's van Haz, maar die kan ik er om een of andere reden niet op zetten :(


    Je zet je url van je foto bij uiterlijk, selecteerd die url en klikt op het icoontje van de camera, naast dat fimrolletje en naast die lijntjes om je tekst links te zetten. (:


    help

    Ik moet achter de computer weg :(
    See you later guys! (H)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    www.weheartit.com

    Je typt gwn in het engels je zoekopdracht bovenin in en er verschijnen honderden foto's (flower)
    ja dat snap ik, maar hoe krijg je ze dan zichtbaar op Quizlet want als ik de link dan neer zet met de Img ect dan krijg ik een vraagteken :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) ja dat snap ik, maar hoe krijg je ze dan zichtbaar op Quizlet want als ik de link dan neer zet met de Img ect dan krijg ik een vraagteken :(


    Hmm... Volgens mij kan je die foto er gewoon niet op zetten dan... geef anders gewoon de url van de foto, dan kijk ik eens of ik hem in mijn library heb... XD


    help

    Oké thank! De foto komt eraan :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Xd Laat maar Xd

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dus wanneer beginnen we?


    El Diablo.

    Als LovingStyles haar personage gepost heeft ^^
    Hopelijk gebeurt het snel.. Maar moet nu echt gaan :(


    Don't be like the rest of them, darling

    Het lukt niet bij mij :(


    I'm finally back, Finally after a Year break