• Heeft iemand een mooi lettertype en kan daar evt iets mee doen? Zo ja, wil je dan op deze foto de titel "I was here" zetten? Danke schön. :3

    Op dafont.com kun je heel veel mooie en leuke letterypes vinden. Ik ben alleen niet goed met plaatjes, sorry >:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Yes, I know, maar ik kan er nooit een leuk effect op zetten. D: Dan staat er gewoon tekst, en dat vind ik een beetje gewoontjes.

    Hmm, sorry. 'k Ben niet zo goed met lettertypes ):
    Maar ik denk dat het misschien het beste is om zo'n standaard lettertype te nemen, anders wordt hij denk ik te druk. In ieder geval geen sier, dat sluit niet aan op het gevoel van de cover. Misschien iets met een typemachine-idee?
    Leuke cover trouwens ^^


    ~ KONNICHIWA.

    Picnick gaat sluiten en nu zijn ook alle specialere lettertypes beschikbaar... Dus als je daar even kijkt, want ik zit nu op mijn mobiel. Je moet wel een account aanmaken (wat gewoon gratis is)...


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hoeft geen account voor Picnik aan te maken hoor, ik doe het altijd zonder.


    Your make-up is terrible

    Cogsworth schreef:
    Picnick gaat sluiten en nu zijn ook alle specialere lettertypes beschikbaar... Dus als je daar even kijkt, want ik zit nu op mijn mobiel. Je moet wel een account aanmaken (wat gewoon gratis is)...


    Je hoeft geen account aan te maken, hoor. Heb ik ook niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kan ook, maar je kunt in iedergeval héél veel speciale effecten gebruiken ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wou net zeggen dat je geen account moet aanmaken, voor picnik.. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fotoflexer. Die gebruik ik altijd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Als je op dafont een lettertype uitkiest, kan ik wel wat voor je proberen met photoshop ;o?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als ik over een half uur bij mijn vader ben kan ik wel even voor je kijken als het dan nog nodig is. Ik heb daar namelijk gewoon photoshop.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Myungsoo schreef:
    Als je op dafont een lettertype uitkiest, kan ik wel wat voor je proberen met photoshop ;o?


    Thank you! _O_ Misschien deze, maar die is te klein volgens mij. Deze mag anders ook wel. (:

    Goulding schreef:
    (...)

    Thank you! _O_ Misschien deze, maar die is te klein volgens mij. Deze mag anders ook wel. (:


    Ik heb dat lettertype ook en je kunt de grootte verstellen met Photoshop o.i.d. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Goulding schreef:
    (...)

    Thank you! _O_ Misschien deze, maar die is te klein volgens mij. Deze mag anders ook wel. (:

    Heb je ook voorkeur voor een bepaalde plek?
    En misschien voorkeur voor een effect, heheh, want ik kan wel doen dat het um.. een beetje mengt met de kleuren van de foto?


    Sob, ik probeerde net het Dear Joe Four lettertype uit te pakken, maar hij deed het niet ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    (...)
    Heb je ook voorkeur voor een bepaalde plek?
    En misschien voorkeur voor een effect, heheh, want ik kan wel doen dat het um.. een beetje mengt met de kleuren van de foto?


    Sob, ik probeerde net het Dear Joe Four lettertype uit te pakken, maar hij deed het niet ._.


    Liefst tussen de Twin Towers en Keira Knightley. :3 En effect enzo, maakt niet uit, wat jou het mooiste lijkt. :3

    En geen probleem, als het je lukt om Windsong erin te krijgen, ben ik al blij:Y)