• Ik was dus opweg naar huis van school, ik moet een stukje voor een nogal rustig straatje, dat dat nog kan waar ik woon.
    Maar oke er reed dus de hele tijd een auto achter me , stapvoets, en toen ik links afsloef deed die atuo het ook en reed ik harder die auto ook.

    En dat vond ik dus best wel creepy..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ;'( je maakt me bang!
    echt ik zou echt zó bang zijn geweest!

    maar misschien was het gewoom toeval..

    ;'( je maakt me bang!
    echt ik zou echt zó bang zijn geweest!

    maar misschien was het gewoom toeval..

    DAt zit ik me nu dus ook wijs te maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gawsh, ik weet hoe creepy dat is >< ben zelf een x door fietser achtervolgd, iig zo leek het, ik rende de ene kant op, fietste hij daarheen:S
    dat is echt creepy ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    is het een smalle weg? want wmiss kon het niet langs je en reed hij daarom zo langzaam xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    O_o das eng..
    da hadk ook 1 x s'avonds ergens..
    was egt fcking bang..


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook gehad. Ik ging met een vriendin naar een dokter maar we liepen dicht bij d'r huis al een tijdje op een pleintje waar een auto stond met 3 jonge kerels daarin. Toen we dus vertrokken starte die auto ook, hij reed even snel als ons maar aan de andere kant van de baan [Ze woont in zo een laan waar er 2 banen zijn aan elke kant]
    Toen we op de gewone weg aankwamen begonnen die kerels tegen me te praten... we moesten voor om over te steken, en die kerels lieten ons voor. We staken over, en we vielen bijna omdatwe in elkaars wiel reden :')
    Toen zijn we een klein wegje ingeslaan de auto is een tijd blijven staan en toen wedieweg insloegen hoorde ik een van hen zeggen; ZE zijn Bang.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;