• Ja, verhalen over de hongerspelen hier dumpen!

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Leuk^^
    Meer?

A Cressida production...
    based on the hunger games trilogy...
    may the odds be ever in your favor...

Mijn pupillen verwijdden zich en mijn mond vormde een kleine, ronde o. 'Vredebewakers.' Mompelde ik zacht. 'Allemaal liggen! Nu!' De harde woorden werden vergezeld door een hard salvo geweerschoten.

ø

'En we zijn perfect op tijd, helemaal op schema voor de reaping van morgen. Prettige hongerspelen!' Alles begon opnieuw.

ø

Niemand kon het ontkennen,
    de volgende hongerspelen zouden een waar spektakel worden.

Wanneer je alles kwijt bent wat je lief was,
    Wanneer de wereld die je kende in vlammen opging,
    Zou jij je dan niet opofferen voor iemand die het wel nog had?

Welkom, bij de 76ste hongerspelen.

Hij gaat traag, maar er wordt nog aan geschreven, ik heb alleen nogal weinig tijd, link

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Die lijkt me leuk! Heel erg leuk!

Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

x Nederlands geschreven & gesproken
    x Start op 1-4
    x Gebaseerd op het boek 'De Hongerspelen'

'I do not want to be afraid.
    I do not want to die inside just to breathe in.
    I'm tired - of feeling so numb.
    Relief exists I find it when,
    I am cut.'

Material&iHutcherson'
    •• Naar de Honger Spelen van Suzanne Collins
    •••• 'Beware for the 63th Hunger Games. May the odds be ever in your favor!'

Klik

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:45 ]

To love is to destroy.

'I vote yes... for Prim.'

The 77th Hunger Games
    They may be last but definitely not least

De winnaars hebben gestemd en het oordeel is geveld: 'De laatste hongerspelen komen eraan!' Alleen dit zullen niet zomaar hongerspelen worden, maar hongerspelen met Capitool kinderen. Het ultieme wraakplan. Natuurlijk kan de kleindochter van president Snow dan niet ontbreken.

Annabelle Snow is nu 16 jaar. Haar leven is tijdelijk rustig geweest zo aan de rand van het Capitool met alleen haar moeder. Ver weg van haar grootvader, die haar vader en andere familieleden van haar af heeft genomen.
    Nu de laatste hongerspelen eraan komen, zal ze moeten vechten voor haar leven en dat van anderen, want Annabelle is van mening dat niemand nog mag sterven tijdens de hongerspelen. De vraag is alleen, hoe spaar je de mensen die eropuit worden gestuurd om jou te vermoorden?

Snowflake (The 77th Hunger Games)

Happy Birthday my Potter!